Gå til innhold

Singellivet.. Hater det

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynner å miste det helt. 

Har aldri vært den populære jenta i klassen. Før nå, har jeg ikke hatt mange venner, nå hsr jeg 5-8 venner jeg kan melde, noen bedre enn andre. 

Glad for dette, og føler det hjelper å ha venninner som kan lufte forskjellige ting til.

Sånnsett at du ikke <sliter ut > en venninne, og kan få utløp likevel. Merket hvor stor forskjell det gjør... 

Har aldri fått den gutten jeg liker. Har ikke vært deres type. Har levd i det at det kommer når det kommer. Og aldri reflektert noe over det.nntill nå. 

Opplever det som at jeg har missforstått, at jeg har vært for mye <good girl>. Dette er ikke hva gutter vil ha. 

Har vel vært for forutsigbar? For snill? For lite populær? Gutter jeg faller for liker å feste og de er ofte trygge på seg selv.. 

Dette dreper meg innvendig nå. Trodde endelig jeg skulle få han jeg likte, men så var ham ikke interessert.

Begynner å gå på selvtilliten. Ser andre jenter få, og jeg begynner å tenle at det er fordi jeg bruker sekk og ikke veske på skolen. Jeg bruker jakke, og ikke kåpe.

Først nå det siste har jeg hatt mange nok venninner  til å melde, hvor ikke alle hører hvor jævlig det er å være dumpa. Har jobbet hardt for dette.. Tidligere vært alene ofte, med 3 stk bare. 

Kansje missforstått hvordan det er viktig å selge seg selv?

Nå kan jeg ihvertfall legge ut litt mer via sosiale medier og lage mer liv og røre! :)

Føler bare at det er så slitsomt å miste, hva jeg trodde jeg kunne få, som jeg aldri reflektere over før.

Meldinger, snaps, sex osv. Herregud, ikke list sex, nærhet og kos! Herregud..ignorance is a bliss.. 

Men nå vet jeg jo, og jeg sliter så jævlig.. Opplever som at jeg ikke vet hva gutter vil ha.

Typen jeg går etter er ikke gutta fra vestkanten, men de har en stil. Likevel, så oppfatter jeg at jeg må slippe det å være så snill og pliktoppfyllende? Eller? 

Blir GAL! 

Kan være år til jeg møter gutten jeg iliker igjen, og synes dette er så tøft.

Klarer ikke å fokusere, henger etter på skolen og føler de venninnene jeg har ikke lenger gidder å høre, av de som vet. Orker ikke høre at det kommer når det kommer.. 

Det er tydeligvis konkurranse der ute, er så lei av å være bitter. Lei av å ikke være den typen min type gutt vil ha..

Har ledd av tinder og happen, gikk inn dit i sommer, og hører alle si at de bruker det som dosveiping. Likevel, fant de kjæreste der da.. Herregud.. Føler meg stygg også. 

Har alltid hørt at det kommer når det kommer, men det skjer jo aldri! Føler meg lurt.. Altfor type <good girl>! Faen! 

Kjæreste og sex har aldri skjedd meg, og gjør jeg ingenting annerledes, er jeg redd for å ende opp alene! 

Hva er hemneligheten? En eller annen? 

Anonymkode: 48abd...573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du smørbrødliste? Kast den. Menn skyr de som pesten 😂

Anonymkode: 6d8c3...cdc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du smørbrødliste? Kast den. Menn skyr de som pesten 😂

Anonymkode: 6d8c3...cdc

Har ikke det, nei.. 

Hadde det før, og overrasket meg selv ved at samtlige kriterier ble tikket av i boksen, for hva jeg IKKE skulle ha. Falt likevel for han.. Var ikke gjensidig. Derfor tror jeg ikke på lista lenger.. Trodde Kansje derfor det skulle gå med han, men.. 

Ikke det at han var så kjekk, men han vet å selge seg selv. Vet hva andre vil se og høre. Klarer å vise et liv med mye fest, liv og røre.. Var liksom det. 

Skrevet
Smiley99 skrev (9 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Starten av 30 årene. Hva har alder å si egentlig? 

Nei, ønsker ikke barn, være gift, hus o. L. 

Føler det ble feil at jeg var keen, hører det skulle hjelpe å ikke melde, å sette ned foten, å vise at du har krav. Da ville han bare gi opp alt.

Og sånn ble det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...