Gå til innhold

Jeg liker ikke å være singel......


Gjest singla

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, voksen dame.

Jeg har det veldig bra i livet mitt - men jeg savner noen å dele både det gode, og det vonde med.

Jeg savner så det er vondt. Det er ikke sex for sexsen skyld jeg savner - men nærheten, godheten, noen å være nær................

:tristbla: Noen ganger gnager denne tomheten gjennom marg og ben........ og det er så vondt.

Og noe av det vondeste er når jeg prøver å forklare for andre hvordan jeg har det - og de kommer trekkende med den ene skrekkhistorien etter den andre om hvor forferdelig et forhold kan være. :forvirret:

Liksom for å trøste........... det er da vel for f*** ikke et dårlig forhold jeg savner - men et godt forhold.

Er det så vanskelig å forstå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trolletrine

Nei,det er ikke vanskelig å forstå.Kan ha det sånn selv,jeg.Og syns det er superirriterende når venner kommer med alle fordelene med å være singel osv.Vet det er godt ment,men likevel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig. Det er så vondt å være singel. Ingen jeg kan snakke med å dele ting med. Er veldig ensomt å være helt alene. Men jeg tør ikke å ha en type heller jeg da. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å tenke at det er fordeler og ulemper ved både det å være singel og det å være i et forhold. Jeg ønsker meg kjæreste også, men så lenge jeg ikke har det så prøver jeg fokusere på de fordelene jeg har som singel.

Jeg tror heller ikke det å ha kjæreste er noe magisk som automatisk vil gjøre livet mitt mye bedre, eller løse problemer jeg har i forhold til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig med Singla og delvis med Ananas. Jeg har et nylig avsluttet forhold og savner de gode tingene slik at det gjør vondt. Og det er nettopp de tingene du nevner. Nærhet, godhet, omsorg, noen å sovne med lørdag kveld og våkne med søndag morgen. Og spise frokost med. Eller bare gå tur med.

Men jeg har også tilbragt mange år som singel før dette forholdet og jeg hadde det ganske bra da også. Jeg styrte tiden min selv. Jeg gjorde husarbeid når det passet meg. Jeg kunne reise vekk når det passet, uten å tilpasse ting til en annens livsrytme.

Så....nøkkelen er vel å prøve å gjøre det beste ut av det man har i øyeblikket, enten det nå er en singel-tilværelse eller et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...