AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Hvordan fjerne forsidebilde på facebook uten å slette det? Altså at det ikke vises som forsidebilde men ligger på album. Anonymkode: f6374...a98
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Skulle gjøre dette selv for en stund siden. Jeg fant ikke ut av det/det virket ikke som om det gikk da, men det var enkelt å løse. Jeg lastet ned bildet, slettet det på facebook, og lastet det opp i albumet jeg ville ha det i. Anonymkode: fb38a...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle gjøre dette selv for en stund siden. Jeg fant ikke ut av det/det virket ikke som om det gikk da, men det var enkelt å løse. Jeg lastet ned bildet, slettet det på facebook, og lastet det opp i albumet jeg ville ha det i. Anonymkode: fb38a...1fc Ok tusen takk men da forsvant vel alle likes/kommentarer? Anonymkode: f6374...a98
Ullvott Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Kan du ikke gjøre det synlig bare for deg? På mobilappen går du inn på din egen profil, trykker på forsidebildet ditt, velger de tre prikkene oppe til høyre og går til rediger personverninnstillinger. Der kan du velge hvem som skal se bildet. Velg at det er bare du som ser det. Hvis du velger å legge inn et annet forsidebilde vil bildet fremdeles ligge i albumet på Facebook, men uten at noen andre enn du ser det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå