Gå til innhold

Once you go black...

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 15.17):

Once you go black, you can't go back"

Det høres ut som å dø xD

Stereotyper eksisterer. Men jeg tror det er mer relatert til fetisj. Før interracial forhold var tabu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mesterdiller skrev (1 time siden):

Dette blir et eksempel i den andre retningen, men jeg var den første helt "hvite" personen enn dame jeg datet hadde sex med. Hun hadde tydeligvis ikke problemer med å "go" verken frem eller tilbake. Hun har datet andre hvite i ettertid (og sikkert mørke og). Disse ordtakene er med på å distansere oss fra hverandre, så vi kanskje går glipp av muligheten til å oppnå en connection med et annet menneske og å heller la DEM bestemme om de liker oss eller ikke.

Hun sa forøvrig at jeg var større enn tidligere partnere, så det er nok ikke så "vanntett" statistisk at mørke har store peniser. Flere anekdoter om svære som folk har møtt, men det kan du få i historier om hvite også. 

Akkurat det å skryte av den pikken man driver på med for øyeblikket er nok like ofte noe de gjør for å få deg til å føle deg bra, som at det faktisk er sant 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Cronosgjesten said:

Akkurat det å skryte av den pikken man driver på med for øyeblikket er nok like ofte noe de gjør for å få deg til å føle deg bra, som at det faktisk er sant 🙂

Poenget her er jo at det er en myte/utdatert holdning som har liten rot i virkeligheten og ikke hensyntar at mennesker er individer og ikke nødvendigvis representative for statistikk. Den ene svarte partneren jeg har hatt var helt normalt utstyrt og god i sengen. Flere hvite partnere har vært større, og bedre (for meg). Det er tilfeldig.

Anonymkode: 99afd...1e5

Skrevet
Cronosgjesten skrev (35 minutter siden):

Hehe, ja det er velkjent. Men dette ble brakt på bane flere ganger, ettersom hun hadde også hørt disse tingene, og også synes det var en myte. Jeg fikk detaljert info (litt TMI egentlig). Men det var, som noen nevner ovenfor, for å poengtere AT det er en myte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget her er jo at det er en myte/utdatert holdning som har liten rot i virkeligheten og ikke hensyntar at mennesker er individer og ikke nødvendigvis representative for statistikk. Den ene svarte partneren jeg har hatt var helt normalt utstyrt og god i sengen. Flere hvite partnere har vært større, og bedre (for meg). Det er tilfeldig.

Anonymkode: 99afd...1e5

Helt sikkert, men er et ikke et gram av sannsynlighet for at mange damer som sjekker opp svarte menn, gjør det med en viss forventning om at det vanker skikkelig teppebanker?

Mens når man sjekker opp hvite menn, er man mer innstilt på at de kan dukke opp alt mellom liten og normal?

Skrevet

Det er en spesiell type damer som blir sammen med en annen rase. Statistisk så går det det dårlig med forholdet og barna har mer problemer. Det finnes alltid unntak, men SSB.no har masse tall på dette.

AnonymBruker
Skrevet
Kremmeren skrev (3 timer siden):

Det er en spesiell type damer som blir sammen med en annen rase. Statistisk så går det det dårlig med forholdet og barna har mer problemer. Det finnes alltid unntak, men SSB.no har masse tall på dette.

Nå har jeg tråla SSB.no etter disse tallene, men finner dem ikke.
Kan du gi meg noen linker til disse statistikkene om "damer som blir sammen med en annen rase"?

Anonymkode: e6fca...906

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 19.59):

Dette var noe av det teiteste jeg har lest! For all del kan det stemme for en del mørkhudete menn, men det kan like gjerne beskrive en hvit mann også? Altså tror du alle med samme etnisitet har de samme ferdighetene i senga?? Det tror ikke jeg.

Og nei alle mørkhudete har ikke gigantisk lem. Det er snakk om marginale millimetere i forskjell på gj snitt str fra mørk til hvit..

At man har ligget med tre mørke menn hvorav 2 av 3 hadde stort utstyr bekrefter ikke det en myte!

Anonymkode: 363e2...785

Kan du lese?

Jeg spør oppriktig, for hvis du hadde lest innlegget mitt som du siterte så hadde du fått med deg at jeg skrev at ikke størrelsen på penisen er det som gjør svarte menn bedre i sengen.

Og hvis man har bodd i både vesten og i Afrika og vært en del ute på byen så vet man at svarte menn har bedre rytme i kroppen enn hvite menn. Det trenger man strengt tatt ikke å ha bodd på to kontinenter for å ha fått med seg...

Anonymkode: 5aa28...efb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ikke det er helt sant, men samtidig så blir hvite menn ofte litt tørre og stive og kjedelige i forhold. 

Anonymkode: 5d240...4c6

Skrevet
Kremmeren skrev (4 timer siden):

Det er en spesiell type damer som blir sammen med en annen rase. 

Rasen er menneske. 
mener du mennesker av en annen etnisitet? Annen hudfarge?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg føler ikke det er helt sant, men samtidig så blir hvite menn ofte litt tørre og stive og kjedelige i forhold. 

Anonymkode: 5d240...4c6

Litt samme som med «norske hvite» jenter. De blir veldig fort litt kjedelige om man har erfaring med latinos og afrikanske jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...