Gå til innhold

Once you go black...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Once you go black, you can't go back" er det et ordtak som heter. Er det noe i det? Dere som har prøvd? Er det noe spesielt med en stor mørk penis? Er det noe dere alltid drømmer tilbake til, eller er det bare en myte?

Anonymkode: c47cf...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker, har alltid lurt på om negre har store jeg også 🤣

Anonymkode: b05c4...cde

• Liker 1
Skrevet

Er ofte ikke størrelsen som er annerledes, men at disse mennene er rytmiske i kroppen, smidige, sterke, er oppvokst med å behandle kvinner som prinsesser, osv... De er også ofte utholdende da genene deres er annerledes der. Kenyanere og Etiopere f.eks.

I tillegg synes mørke menn ofte at former er mer attraktivt enn hvite menn og er flinkere til å tilbe hele kvinnekroppen og ikke bare fitta og puppene som hvite mannfolk ofte gjør.

Mørke menn er ofte fra kulturer der menn er maskuline og kvinner er feminine. Det gjør noe med sexen når han tar litt kontroll. Hvite menn er mer usikre og nølende og ofte ganske A4. Mørke menn er mer eventyrlystne og ikke så redd for å prøve nye ting.

Hele opplevelsen er bedre rett og slett.

Anonymkode: 5aa28...efb

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

er oppvokst med å behandle kvinner som prinsesser

😏

Anonymkode: c734d...b74

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ofte ikke størrelsen som er annerledes, men at disse mennene er rytmiske i kroppen, smidige, sterke, er oppvokst med å behandle kvinner som prinsesser, osv... De er også ofte utholdende da genene deres er annerledes der. Kenyanere og Etiopere f.eks.

I tillegg synes mørke menn ofte at former er mer attraktivt enn hvite menn og er flinkere til å tilbe hele kvinnekroppen og ikke bare fitta og puppene som hvite mannfolk ofte gjør.

Mørke menn er ofte fra kulturer der menn er maskuline og kvinner er feminine. Det gjør noe med sexen når han tar litt kontroll. Hvite menn er mer usikre og nølende og ofte ganske A4. Mørke menn er mer eventyrlystne og ikke så redd for å prøve nye ting.

Hele opplevelsen er bedre rett og slett.

Anonymkode: 5aa28...efb

Skriver under på denne.

Anonymkode: b4428...420

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

"Once you go black, you can't go back" er det et ordtak som heter. Er det noe i det? Dere som har prøvd? Er det noe spesielt med en stor mørk penis? Er det noe dere alltid drømmer tilbake til, eller er det bare en myte?

Anonymkode: c47cf...cf7

Det ordtaket du har skrevet betyr jo at hvite menn ikke vil ha ei som har vært med en svart da. Altså ikke mulighet å gå tilbake.

Anonymkode: 6dc26...455

• Liker 5
Skrevet

Her ble dette diskutert grundig, med et ekte case som utgangspunkt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det ordtaket du har skrevet betyr jo at hvite menn ikke vil ha ei som har vært med en svart da. Altså ikke mulighet å gå tilbake.

Det er, som nye, kun en realitet på KG. 

Nei jeg ville nok valgt norske menn videre, om jeg ble singel. Det har ingenting med noen av de vanlige fordommer å gjøre, og heller ikke noe seksuelt, men fordi det er svært krevende å ha familier i to land. De fleste som har sin familie i Norge er norske, så ja det hadde trolig blitt nordmenn. 

Anonymkode: dd249...2a0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er, som nye, kun en realitet på KG. 

Nei, det er det ikke. Jeg vet om mange som mener dette, men det er jo ikke akkurat noe man snakker med alt og alle om da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er det ikke. Jeg vet om mange som mener dette, men det er jo ikke akkurat noe man snakker med alt og alle om da.

Ikke noe problem for meg. Jeg ville ikke hatt en mann som ikke tålte det. Uansett om det var usikkerhet på størrelsen eller rasisme. 

Vi hadde et langt brudd, hvor jeg datet andre. Det begrenset ikke akkurat mine muligheter. 

Det hadde vært absolutt greit om en mann reagerte negativt på det. Det hadde som nevnt utelukket ham tilsvarende for min del. Greit å vite! 

Anonymkode: dd249...2a0

• Liker 2
Skrevet

Det stemmer i mitt tilfelle, men det hadde ikke med penisen å gjøre. Etter jeg møtte en afrikansk gutt som 14 åring, har jeg alltid bare funnet de mørkere mennene mer attraktive. 

Anonymkode: 18482...e8c

Skrevet

Har litt erfaring med utenlandske menn, "sorte". 4 av 7 hadde store peniser. De 4 var forresten Karibien. Den som hadde den største var best i senga, men absolutt ikke pga størrelsen. Han han elsket å slikke meg og brukte samtidig fingrene og jeg har aldri fått så sterke orgasmer. Ble så våt at det gikk greit å penetrere men hadde aldri "nytte" av den store penisen 

Anonymkode: dff95...114

Skrevet

"Once you go black you never go back"

• Liker 5
Skrevet

Har hatt sex med menn med 'mørkere hudfarge', men det har vært på grunn av at jeg var betatt/tiltrukket av mannen. Ikke på grunn av pikken (som jeg selvsagt ikke så før etter jeg allerede var betatt/forelsket...). Og etterpå har jeg forelsket meg i andre menn, med andre hudfarger og tilhørende pikker. Så nei. For meg stemmer det ikke. Det er noe annet som styrer hva jeg tenner på og forelsker meg i. Litt vanskelig å si akkurat hva, men det er i alle fall verken størrelse eller farge på pikk :)

Anonymkode: f4621...38f

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det betyr at hun aldri mer vil ha en hvit mann.

Lett å misforstå, siden ordtaket er feil sitert. Det skal være «Once you go black, you’ll never go back.»

Skrevet
Alterego666 skrev (18 minutter siden):

Nei, det betyr at hun aldri mer vil ha en hvit mann.

Lett å misforstå, siden ordtaket er feil sitert. Det skal være «Once you go black, you’ll never go back.»

Ja, jeg vet at det er det korrekte uttrykket, det var nettopp derfor jeg kommenterte som jeg gjorde. Slik det er skrevet i HI blir det brukt for å beskrive at hvite menn ikke vil ha ei hvit dame som har ligget med en svart  mann.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, jeg vet at det er det korrekte uttrykket, det var nettopp derfor jeg kommenterte som jeg gjorde. Slik det er skrevet i HI blir det brukt for å beskrive at hvite menn ikke vil ha ei hvit dame som har ligget med en svart  mann.

Godt!

Skrevet

Har kun erfaring med venninnen min. Hun hadde mange svarte menn og sa dette ordtaket hele tiden. Hun elsket svarte menn, hvite menn så hun ikke på to ganger....nå har hun hvit kjæreste. Kjeven min traff gulvet da hun introduserte «erkenorske Dagfinn» til meg😂

Anonymkode: 21c4b...516

Skrevet

Ikke for meg iallfall. Har vært med en stor mann med afrikansk bakgrunn. Største pikken jeg har hatt. Men, det ble bare en gang. Vi hadde ok kjemi, men for meg ble han rett og slett litt for pusete i sengen. Jeg liker røff og vill sex, mens han var seig og myk. 

Størrelsen betyr en del men flere ting skal så klart stemme! 

Anonymkode: bdb94...69d

Skrevet

Har prøvd en, men er ikke enig i dette uttrykket. Han var vel litt over gjennomsnittet og god i sengen, men verken den største eller beste jeg har hatt. Men, han var kanskje den som har behandlet meg best. Mye mer åpen og ærlig enn andre menn jeg har hatt sex med, raus med komplimenter og mer fokus på «meg». Grunnen til at jeg likte sexen med han hadde nok mer med personlighet enn utseende og størrelse å gjøre. 

Anonymkode: 99afd...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...