Gå til innhold

Plutselig sluttet å like søtsaker!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke det at jeg ser på dette som et problem, men jeg blir kvalm av en bit godteri. Hvordan kan sånt brått snu? Klarer ikke noe godteri, brus, eller annet søtt lengre. Endret seg brått over nyttår, mulig likt med at jeg begynte på prevensjon. 

Noen som vet?

Anonymkode: 20008...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg vært sjeleglad, er avhengig av sukker og hadde spist snop hele dagen om jeg hadde kunnet.  Mye sukker er som gift for kroppen, det kjenner man spesielt hvis man har gått uten i noen uker. 

• Liker 1
Skrevet

Det skjedde med meg... Ikke lenge etter fant jeg ut jeg var gravid. Så kanskje det har med prevensjon å gjøre for deg?

Anonymkode: d6a1f...e20

• Liker 1
Skrevet
Apocalypte skrev (11 minutter siden):

Da hadde jeg vært sjeleglad, er avhengig av sukker og hadde spist snop hele dagen om jeg hadde kunnet.  Mye sukker er som gift for kroppen, det kjenner man spesielt hvis man har gått uten i noen uker. 

Jeg har gjort det i mange år. Kan lett sluke 200g sjokolade på 30 min. Så brått er en firkant mer enn nok. Tok en slurk fanta i sta og ble bare kvalm, følte jeg drakk rent sukker. 

Hadde jeg ikke godis i hus før, så kunne jeg spise sirup.. Så dette syns jeg er kjempe rart.. må bli kjent med mine smaksløker på nytt. 

Nå spiser jeg heller ekstra middag enn noe godis. Jeg drikker heller vann enn brus. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det skjedde med meg... Ikke lenge etter fant jeg ut jeg var gravid. Så kanskje det har med prevensjon å gjøre for deg?

Jeg er ikke gravid, det er sjekket ut 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men ja, visste ikke at cerazette kunne gjøre slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...