Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Har meldt med en gutt i 3 mnd. Ganske så av/på med interesse. 

Vi avtalte møte og snakket over snap. Meldte hverandre hver dag, til tross for at jeg tok kontakt mest. 

Skjønner det ikke var stor interesse fra han, og han sa at han egentlig ville bare ha sex. Jeg tenkte det var greit. 

Kan være vi var for forskjellige som personer, men trengte mer kontakt enn hva han ønsket å gi. 

Etter så lang tid med melding, innser jeg at jeg har vært dum, som ikke lot han gå før. Har gått mer på stoltheten og selvsikkerhet, enn hva jeg tenkte. Sikkert klassiker. 

Nå ville han bryte. Sikkert paga for mye snakk, men savner meldingene, og er redd jeg aldri finner noen. Faller ikke ofte, og er redd dette mulig er siste gang. Venninner tilbyr støtte, men er flau for å snakke for mye, og vil bare melde han hele tiden. Han kommer til å blokkere. Det er hva han har sagt.

Med så lite som går nå, er det vanskelig å finne noe annet som er viktig bok og interessant nok. 

Hva gjør alle andre i samme situasjon der ute nå? 

Anonymkode: c2687...e49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor møttes dere aldri og hadde sex? Hadde han ikke tid?

hva er grunnen til at han vil bryte og blokke?

Anonymkode: bd0ec...dd0

Skrevet

Hadde brøte kontakten med han og gått videre. Er ikke værre en det. 

Anonymkode: 18826...c0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror det ble for mye meldinger, han ville ha tid og dato spikra, ferdig snakka. 

Hva jeg mente, var visst ikke så viktig.. 

Hersketeknikk fra hans side.

Må anta 

Fikk korte svar, og ingen respons. 

Han sier han blokkerer, så må sette strek

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! 

Har meldt med en gutt i 3 mnd. Ganske så av/på med interesse. 

Vi avtalte møte og snakket over snap. Meldte hverandre hver dag, til tross for at jeg tok kontakt mest. 

Skjønner det ikke var stor interesse fra han, og han sa at han egentlig ville bare ha sex. Jeg tenkte det var greit. 

Kan være vi var for forskjellige som personer, men trengte mer kontakt enn hva han ønsket å gi. 

Etter så lang tid med melding, innser jeg at jeg har vært dum, som ikke lot han gå før. Har gått mer på stoltheten og selvsikkerhet, enn hva jeg tenkte. Sikkert klassiker. 

Nå ville han bryte. Sikkert paga for mye snakk, men savner meldingene, og er redd jeg aldri finner noen. Faller ikke ofte, og er redd dette mulig er siste gang. Venninner tilbyr støtte, men er flau for å snakke for mye, og vil bare melde han hele tiden. Han kommer til å blokkere. Det er hva han har sagt.

Med så lite som går nå, er det vanskelig å finne noe annet som er viktig bok og interessant nok. 

Hva gjør alle andre i samme situasjon der ute nå? 

Da er ikke interessen der i stor nok grad, og den vil bare ikke komme heller. Du må bare gå videre. Dette er ikke noe du kan fikse ved han, du bare roter deg inn i en enda vanskeligere situasjon om du presser på. Det nytter ikke og han vil ikke komme noe nærmere deg allikevel. Gå videre, legg det bak deg. Det er ikke verdt og kjempe for en person som ikke er interessert tilbake. Det er dømt til og mislykkes. Finne andre er alternativet og bruke tid på det. Blokkere vedkommende i alle sosiale fora og komme deg videre, få han ut av systemet ditt. Dette tar litt tid, men du verden så godt det er når det er lagt bak seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hadde brøte kontakten med han og gått videre. Er ikke værre en det. 

Anonymkode: 18826...c0c

Ja. 

Det med å ikke få svar, bli truet med blokkering og ikke forstå, bare halvveis.. 

For å være med på snakk i sånne situasjoner må det tydeligvis være egoistisk trend som gjelder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Han er ikke interessert nok, grunnen får man aldri vite. Det kan være alt fra andre jenter han har på beddingen, til at han ikke har noen følelser. Han kommer aldri til og si dette rett ut heller, og ikke bør han det heller. Han viser at han ikke er interessert, og så tidlig en relasjon er det helt greit når man knapt har treffes og ikke har hatt sex sammen heller. Uansett er det en manglende interesse er det ikke verdt og bruke mer tid på. Slik er det alltid!

Skrevet
Antiviruset skrev (1 minutt siden):

Da er ikke interessen der i stor nok grad, og den vil bare ikke komme heller. Du må bare gå videre. Dette er ikke noe du kan fikse ved han, du bare roter deg inn i en enda vanskeligere situasjon om du presser på. Det nytter ikke og han vil ikke komme noe nærmere deg allikevel. Gå videre, legg det bak deg. Det er ikke verdt og kjempe for en person som ikke er interessert tilbake. Det er dømt til og mislykkes. Finne andre er alternativet og bruke tid på det. Blokkere vedkommende i alle sosiale fora og komme deg videre, få han ut av systemet ditt. Dette tar litt tid, men du verden så godt det er når det er lagt bak seg.

Ja, ser sånn ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...