Gå til innhold

Barcelona

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På www.booking.com kan du finne mye bra til bra priser. Jeg har brukt de og det funker fint som bare det :) Betaling, ordrebekreftelse og alt ja.

Bodde bare på et billig sted i Barcelona jeg, men det ligger masse hoteller rundt overalt der. Det kan være greit å få et som ligger i nærheten av Las Ramblas, Da har du et godt utgangspunt med metero også om du skal farte litt (kjøp et eller annet klippekort, dagskort eller noe... jeg begynte med enkeltbilletter og det gikk fort over noe annet som lønte seg mer. Veldig grei måte å komme seg frem for å se ting på forskjellige steder i byen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var der booket jeg på nettet - et av de mange små hotellene nederst i Las Ramblas - i 'strand-enden'. Mange små og billige hotell der, billige pga at det er et par peep-shows i nærheten. Hvis du ikke har noe imot å gå forbi et par horer når du skal ut og inn av hotellet så anbefales det. Helt greit og VELDIG sentralt.

Klarer ikke å huske hva det het, men det er mange å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Barcelona i mai og giftet oss, og bodde på http://www.hotelbanysorientals.com/

Kjempekoselig hotell som ligger perfekt til midt i gamlebyen i en gågate. Og det beste er at den ligger rett i nærheten av den BESTE tapas resturanten jeg har vært på noen gang, Taller Tapas. Prisen er ikke så værst, ligger på ca 100 Euro pr natt pr dobbeltrom. Dyr frokost i forhold til hva man får, 10 Euro pr persr. Ligger en liten baker rett ved siden av som har veldig gode baguetter som er myyye bedre og veldig mye billigere enn hotell frokosten.

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på Hotel Fiesta Caspe i Eixample-bydelen. Ikke så langt fra Triumfbuen, en stor park og Zoologisk hage. (Som anbefales!!!) Tok 5 min å gå til t-bane. Kostet ca 4 Euro med taxi om kvelden fra Place de Catalunya. Veldig moderne, veldig kult!

Frokost var ikke inkludert, men det var mulig å spise på hotellet. Vi dro heller på cafeer, mye billigere. :)

Ellers så hadde Aftenposten nettopp en bra artikkel om hotell i Barcelona:

http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/...e?service=print

Catzy

Endret av Catzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...