Tinuviel87 Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Jeg aner ikke hva som skjer med meg. Jeg skal ringe lege i morgen. Men lurer på om noen har erfaringer. Midten av desember tok jeg biopsi av livmorhalsen pga celleforandringer og positiv hpvtest. Svaret på desse var normale, ingen kreftceller. Så skal inn igjen etter 1 år for ny celleprøve. Blødde i 9 dager etter biopsien, vel innenfor normalen. 31. Des fikk jeg mensen, etter en syklus på da 34 dager (normalt sett 29). Denne varte lenge, 9 dager, kontra normalen for meg som er på 5 dager. I går var alt ok, og jeg hadde sex med mannen og fikk orgasme. Våknet i dag med stor blødning (med koagulert blod også) og forstår ingenting... nå er det som at jeg har menssmerter igjen. Noen som aner hva som skjer med meg?
Cheddar Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Jeg tror nok jeg hadde forhørt meg meg legen, er de som kan gi best svar. Jeg er konisert 2 ganger og opplevde aldri noe lignende. Har du feber/føler deg uvell ellers?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå