AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Skrevet på tinder med en trebarnsfar med barn i bhg, barneskole-og ungdomsskolealder. Vi har bare skrevet noen korte meldinger når han forteller at han har vært på posten og hentet en stor pakke. Jeg spør om det er noe spennende. Han svarer at det er blant annet noen vaser til huset- og så sier han "dumt at jeg ikke vet hvor jeg skal sette dem" Vi har skrevet så lite at jeg oppfatter det som merkelig at han forteller at han ikke vet hvor han skal sette dekorgjenstander han har kjøpt selv. Hinter han til at jeg som kvinne bør ha en naturlig interesse for plassering av vaser, og derfor vil tilby meg å komme hjem til han å innrede med vasene? Hvordan kan dette tolkes? ønsker ikke svar av typen "spør han selv", jeg ønsker å vite hvordan andre kvinner tolker dette. Anonymkode: cc4b9...ed0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Oi oi oi, her legger du ufattelig mye i en rimelig enkel uttalelse. Jeg tolker det slik at han har av en eller annen grunn skaffet eller fått seg vaser (arvet/gave/premie/whatever), har hentet de på posten, og i en bisetning fortalte hva som var i tankene hans - at han ikke vet hvor han skal plassere dem. Hint til at du er kvinne og bør ha naturlig interesse for plassering? Geeez. Anonymkode: 5e45d...1d6 2
solmåneogstjerner Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 (endret) En mann som kjøper vaser?? Har aldri vært borti det. Enten bruker de store kjøkkenglass eller premievaser fra skirenn osv. (Ikke noe galt med det altså). Skjønner at du er mistenksom. Selv om det selvsagt ikke trenger å være slik du tenker. (Eller slik JEG tenkte umiddelbart - han har en dame hjemme). Ta en telefonsamtale, avtal et møte. Så finner du ut litt mer istedet for bare meldinger frem og tilbake. Endret 10. januar 2021 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 fyren må være pervers! han skal nok fylle vasene med sperm😂og så skal du plassere de i huset🤭 Anonymkode: 65602...b39 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): fyren må være pervers! han skal nok fylle vasene med sperm😂og så skal du plassere de i huset🤭 Anonymkode: 65602...b39 Hahaha 😂 Ja jeg tror også dette 😂 Anonymkode: cc4b9...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Denne tråden er like sjuk som hun barnehageassistenten som mente en pappa var interessert fordi han hadde sagt navnet hennes🙉 OMG, det er ville tolkninger ute å går i folks hoder. Han høres forresten kjedelig ut... Anonymkode: 5ea38...e30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå