Gå til innhold

Erfaring med brystløft?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fødte I august 2019.

Brystene mine er midt sagt ødelagt, og jeg kan snart putte dem I bukse lommen 😒... Jeg har akkurat fylt 26 år, og det tærer åpenbart veldig på selvtilliten. Jeg visste såklart at ting kom til å henge etter at jeg fikk barn... Men mine brytser har blitt så flate og lange, at det er helt sykt. Jeg hadde aldri forestilt meg at det skulle bli så ille. 

Jeg ønsker å ta en brystløft, men hva hvis jeg ønsker flere barn i fremtiden? Jeg orker ikke å leve med disse, og vil helst operere i år, hvis mulig. 

Hva skjer med brystene, hvis jeg skulle fått et barn til? Altså om jeg hadde tatt brystløft nå?

Hadde de "ny opphengte" puppene mine fallt på nytt og blitt flate igjen, hvis jeg hadde bestemt meg for en til? Noen som tilfeldigs har erfaring, eller kunnskap? 

😩

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør vente til du er ferdig med å få barn, ellers risikerer du at brystene endres igjen. Husk også at brystene kan få tilbake mer fylde om du gir det litt tid. Men jeg skjønner deg, etter 2 barn er ikke puppen her spesielt spenstige lenger for å si det sånn. Jeg bare orker ikke tanken på operasjon 😩 folk har jo også veldig forskjellig erfaring med om det er verdt det 

Anonymkode: 2203d...4b6

• Liker 1
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Du bør vente til du er ferdig med barn, for de vil forandre seg igjen under en eventuell ny graviditet. Min mor to brystløft, og arrene ble ikke så fine, men hun har aldri angret siden det hadde så mye å si for holdning og tyngdefølelse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt brystløft! Gikk fra 75j til 75 d ( skulle egentlig ha c så de ble litt større en forventet) Dette var etter at jeg var ferdig med barn, så kan ikke si noe om hvordan de vil endre seg etter et nytt svangerskap. Jeg har aldri angret,og puppene er fremdeles veldig fine etter 7 år.Arrene er så og si usynlige! Hadde ingen problemer etter operasjonen, var sykemeldt i seks uker. Etter dette kunne jeg bruke vanlig bh med spiler og kan også gå uten bh om jeg ønsker det:)

Anonymkode: 0889b...e4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med brystløft, og puppene er som tomme bukselommer, så husk at der også innebærer at de må fylle brystene med noe. Ikke bare er løft med andre ord 

Anonymkode: 8937c...516

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig slipper du ikke unna med «bare» løft. Du bør være ferdig med barn og forberede deg på at du må ha implantater også.

Anonymkode: 817ad...671

Skrevet

Hei! :) 

Ikke helt svar på spørsmålet ditt, men jeg tok bukplastikk, og det som hjalp meg med å bestemme meg var rett og slett å få en konsultasjons time. Om du betaler det selv så trenger du ikke noen henvisning, du ringer klinikker du liker og får en konsultasjons time. Min var gratis åså og uforpliktende. :) Mange tilbyr det. Var godt å snakke med en lege og få svar på alle spørsmålene. Tenk litt på det. 

Anonymkode: e2e87...53e

Skrevet

Tusen takk for gode og beskrivende svar folkens! Setter veldig pris på det

Da må jeg bare belage meg på å vente litt, og desverre få litt implantat også. (som egentlig også er en av mine frykter) 

Skrevet

Hei! jeg tok et brystløft med implantater (ikke store) kort tid etter mitt første barn, og ble veldig fornøyd. Hadde det slik som du beskriver, og var nokså ung. Hadde ikke lyst til å gå rundt slik. Brystene mine er fremdeles kjempefine, nå etter barn nr 2😊 De trenger ikke å bli «ødelagte» eller gå tilbake som de var. Men kirurgen rådet meg til å bli ferdig med barn, fordi de kunne se annerledes ut. Håper dette hjalp deg 😊

Anonymkode: 69e90...601

Skrevet

Det er da ikke sikkert du må ha implantater. Snakk med kirurg om dette.  Leser du litt om løft vil du se at det ikke alltid er nødvendig, men det kommer selvsagt an på hvilket resultat du er ute etter.

Anonymkode: 81821...976

Gjest Geirfuglen
Skrevet
1Cecilie skrev (2 timer siden):

Tusen takk for gode og beskrivende svar folkens! Setter veldig pris på det

Da må jeg bare belage meg på å vente litt, og desverre få litt implantat også. (som egentlig også er en av mine frykter) 

Det blir en vurderingssak. Moren min sine ble kjempefine uten implantater, så ut som hun hadde på BH selv når hun ikke brukte det, og like fine da hun var 50.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...