AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Jeg vil si jeg ser relativt bra ut godt trent, fin kropp og ansikt. Denne jenta hadde jeg et godt øye til fra jeg så bildet hennes og liket henne... Vi matchet og snakket og du merket liksom med en gang at samtalen ble bra. Jeg spurte om å få henne på snap og hun ga den til meg. Vi utvekslet et par snapper frem og tilbake og jeg synes jo hun var sååå fin og ville jo bare bli bedre kjent. Så jeg spurte hvorfor vi ikke kunne ringes og sendte henne mitt mobil nummer. Hun virket litt skeptisk men gikk med på å ringes på snap, vi snakket og lo så mye og jeg ville jo bare se henne så jeg switchet til video. Hun tok det jo kjempefint og jeg følte jeg virkelig kunne snakke med henne, hun var liksom så positiv. Så jeg fortalte henne at jeg har adhd og vist henne en mangel jeg ble født med. Hun tok det jo kjempebra og var så positiv hele tiden. Jeg fortalte henne om noe litt sært og livsfarlig som jeg holder på med for gøy og igjen hun var jo så positiv og oppmuntrende. Vi snakket litt til og lo enda mer før vi begge tok kvelden. neste dag snappet vi litt frem og tilbake, ikke så mye da hun var på jobb store deler av dagen. Jeg spurte om hun ville ringes igjen på kvelden, men det passet desverre ikke for henne. dag 3 fikk jeg en meget søt selfie av henne, altså alt med henne var wow. Så jeg ga henne jo et kompliment og hun ga et tilbake. Så spurte jeg om hun hadde lyst til å møtes, jeg bor sånn 4 timer fra henne men hun virker sååå verdt det. Hun hadde jo desverre planer den dagen jeg tenkte vi kunne møtes. men hun vikert fortsatt meget hyggelig Dag 4 fikk jeg nok en søt god morgen selfie og jeg kjørte på med to tre snapper med komplimenter. hun svarte søtt på dem og noen timer etter det var hun borte. jeg kunne ikke finne henne igjen på tinder, ikke på snap, jeg prøvde å søke henne opp på insta men hun har blokket meg der og... jeg forstår vikelig ikke hva jeg gjorde galt... trodde alt gikk så fint mellom oss... Jeg brukte jo en av mine buisness brukere på instagram og sendte en melding til henne hvor jeg lurte på hvorfor hun ombestemte seg etter så kort tid og sa at det med å møtes var jo et tilfeldig forslag da jeg uansett skulle forbi der hun bodde... hun svarte at hun fattet det men ikke følte det var noe kjemi... ser dere at jeg har gjort noe galt her? hun var så snill og god og så positiv, jeg var virkelig en fan av henne... Anonymkode: bdc1c...c43
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Du skremte jenta vekk... gud det har ikke gått 1 dag og du vil ringe og videochatte... jeg hadde løpt etter den telefonsamtalen, den jenta skal ha for at hun holdt ut så lenge Anonymkode: eecf6...38f 17
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Du er intens ass. Anonymkode: f7e3a...d0c 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 ^ legger til at du virker som en blanding av "å vi LO" dama og maiken fra parterapi i mannlig versjon. Anonymkode: f7e3a...d0c
Gjest loveli Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 (endret) Du må lære deg å holde tilbake. Det er ofte litt rare mennesker som ikke eier sperrer. Å ønske å videochatte etter så kort tid, gi masse komplimenter, dele hemmeligheter, vise spesielle ting ved seg selv, bli så gira (jenter merker det når guttene føler litt for mye litt for fort) osv er ganske... intenst og merkelig. Mange kvinner ønsker seg stabile partnere som man kan ta med hjem til foreldrene og møte venner sammen uten at man er redd for at mannen driter seg ut sosialt. Det er essensielt å lære seg sosiale koder for å få seg dame. Og bare fordi DU følte det var kjemi så betyr ikke det at dama følte det samme. Endret 10. januar 2021 av loveli
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Vet ikke helt, jeg. Jeg syns ikke det virket som du gjorde noe galt, men kan det være at du misforsto latteren hennes? At det var du som lo og hun lo for å være høflig, og så syns hun det ble veldig masete og intenst? Anonymkode: 7ee5a...329 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Ts du er masete og intens. Ingen som liker det vettu. Anonymkode: db6c2...516 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 Jeg kan heller ikke se at du har gjort noe direkt feil TS. Det er vel bare at hun ikke var interessert. Anonymkode: cdd01...295
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Men sendte hun deg selfie uoppfordra eller hadde du mast om det? Fordi sånn masing er slitsomt.. Anonymkode: cdd01...295 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #10 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men sendte hun deg selfie uoppfordra eller hadde du mast om det? Fordi sånn masing er slitsomt.. Anonymkode: cdd01...295 den første dagen spurte jeg etter et bilde men de andre dagene var det hun som sendte god morgen snapper uoppfordra Anonymkode: bdc1c...c43
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #11 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): den første dagen spurte jeg etter et bilde men de andre dagene var det hun som sendte god morgen snapper uoppfordra Anonymkode: bdc1c...c43 Ok, da skjønner jeg ikke hva hun er sur for 😄 Anonymkode: cdd01...295
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #12 Skrevet 10. januar 2021 Du leser kvinner for dårlig. Hun avviste 2 ganger: først telefon, så møte. Du tok ikke hintet. Anonymkode: cad46...462
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå