Gå til innhold

Hva ser menn etter

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her fikk du svaret TS. Pen, pen, pen, pen og pen.

La meg oversette: Sex, sex, sex, sex og sex.

Anonymkode: 4875b...5ba

Ikke i første avsnittet engang. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fjellgeita27 skrev (14 minutter siden):

Alltid kjekt å høre! Noen her inne? 

Niks😊

Anonymkode: 3bf16...0ad

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (1 minutt siden):

Lol. "Første avsnittet"???

Jo. Fire 'pen' i fem korte setninger. For et utgangspunkt for et gjensidig forhold og et eventuelt fremtidig liv sammen, "vær pen". Blir skilsmisse og rett på når kvinnen ikke lenger er pen, da. Vel, vel, menn er seg selv like.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo. Fire 'pen' i fem korte setninger. For et utgangspunkt for et gjensidig forhold og et eventuelt fremtidig liv sammen, "vær pen". Blir skilsmisse og rett på når kvinnen ikke lenger er pen, da. Vel, vel, menn er seg selv like.

Ja, det er altså ikke "pen" som var hovedfokuset. Du virker veldig bitter og leter med lupe etter bekreftelser på at dine teorier om menn stemmer.

• Liker 4
Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Ja, det er altså ikke "pen" som var hovedfokuset. Du virker veldig bitter og leter med lupe etter bekreftelser på at dine teorier om menn stemmer.

Fire 'pen' i den korte posten, det er hovedfokuset. Du behøver ikke bekymre deg for meg, jeg er veldig pen. Pen, pen, pen og pen.

• Liker 3
Skrevet

Nei. Du har bare lett etter ordet "pen" og tenkt at hvis ordet nevnes ofte nok så er det "pen" som er viktigst. Helt feil. 

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (1 time siden):

Du kommer langt med et vennlig og easy going sinn. Der er det veldig mange som faller igjennom. 

Utover det er det en fordel om man er litt pen uten å være veldig overvektig eller undervektig. Trenger ikke nødvendigvis noe særlig utdanning eller materielle verdier så lenge personligheten er innenfor og du er litt pen. Trenger bare å være pen for å få en av de mest attraktive mennene. Man har fortsatt flust av muligheter selv om man ikke er en pen dame. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Fire 'pen' i den korte posten, det er hovedfokuset. Du behøver ikke bekymre deg for meg, jeg er veldig pen. Pen, pen, pen og pen.

norw skrev (43 minutter siden):

Nei. Du har bare lett etter ordet "pen" og tenkt at hvis ordet nevnes ofte nok så er det "pen" som er viktigst. Helt feil. 

Lol.

• Liker 3
Skrevet
  • Ei dame som gir meg hjertebank når jeg ser smilet hennes.
  • Ei jeg kan både kan le sammen med. Og av hverandre.
  • Ei som er glad i seg selv. Og ikke misfornøyd med livet sitt.
  • Ei som er glad i jobben sin. Men som også klarer å legge den fra seg når hun ikke er på jobb.
  • Ei som er klar for å stifte familie de nærmeste årene (2-3 år).
  • Ei som har noen lunde ordnet økonomi. Slik at vi sammen kan oppfylle de fremtidsplanene vi skulle ha.
    Herunder omtrent samme forbruksnivå og holdninger til matrialisme osv.
  • Ei som kunne tenkt seg å bo litt mer landlig når man har stifta familie og barna nærmer seg skolealder.
  • Ei som takler å både være sosial sammen med familie og venner av og til. Men også nyter en alenekveld på sofaen hjemme.
  • Ei som er åpen for å eksprimentere sexuelt. Men det betyr naturligvis ikke at man skal prøve alt.
  • Ei som heller er mer glad i å reise til nye steder, og oppleve nye ting. Enn to uker på stranda i syden.

Sikkert mange flere punkt jeg kunne ha tatt med. Men dette var i alle fall de viktigste jeg kom på i farta.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er seriøst heller singel enn å ta hvem som helst...

Når jeg var singel så jeg etter en jente med glimt i øye, som er snill og som faktisk bryr seg om meg og mine behov. Orker ikke drama så hun må være någen lunde stabil! :)

Jeg ønsker ikke en karrierekvinne som jobber mye. Trenger en partner som aksepterer meg og mine hobbyer, og som rett og slett ikke prøver å forandre alt ved meg . Jeg trener mye og ønsket derfor en partner som liker å trene og holder seg i form!

Og... glad i sex og deltar aktivt! 😄

Anonymkode: 21d02...b95

Meg meg meg. Alt handler om hva hun skal være for deg.  Noen er heldigvis interessert i personen i seg selv også, og egenskaper hun har. 

Anonymkode: 83920...133

• Liker 2
Skrevet
11 hours ago, Fjellgeita27 said:

Hva ser menn etter i en ny partner? 😊

Utseende, førsteinntrykk, personlighet, aktiv og trygg seksuelt, i samme fase i livet, økonomi og selvsagt avstand i mellom bosteder. Lang liste og vanskelig å finne....

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Du finner han på Tinder 😉 

Anonymkode: 7b52f...327

De fleste sosiale plattformer faktisk, til tider også her inne. 

Anonymkode: 423a6...8d0

Skrevet

Generelt ser menn etter sex. That´s it. 

Anonymkode: 7b52f...327

En del som ikke gjør det faktisk. 

Mann 30 her. 

Ser etter ei som ønsker og være med meg og tåler å gå mer enn 500 meter. 

Anonymkode: 62eca...077

Jeg kan fint gå 10km hver dag. Det går greit for deg det?

Skrevet
4 hours ago, Brusebukken87 said:
  • Ei som er klar for å stifte familie de nærmeste årene (2-3 år).

Man bør vite det meste om personen da i hvert fall. Altfor mange får barn tidlig, etter 1-2 år, og så går de fra hverandre. 

Skrevet

ts jeg er kvinne. Det jeg har erfart er at når en mann sier hva han vil, så kommer han til å velge den dama som IKKE har noen av de kvalitetene han nevnte. 

Mitt råd er å date en som ikke finner deg tiltrekkende eller liker din personlighet. Han kommer til å dø for deg og gjøre hva som helst for deg. 

Anonymkode: 6b62b...4f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At kvinnen ikke har sin egen mening og er 100% enig i hva mannen sier og gjør.  

Anonymkode: 608b9...1f2

Da må du lete resten av livet. For å finne ei som er enig i alt hva mannen sier kan du bare glemme.

• Liker 1
Skrevet

Basert på krav og frustrasjonen kvinner har og basert på den enorme tilgjengeligheten og selekteringen med dagens sjekkeplattformer, så har jeg jekket kravene til:

En kvinne som er villig til å dele livet sitt med meg. 

Anonymkode: 25fc3...7b4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men hva er problemet? Alle har sine preferanser i forhold til utseende på partner. Ikke lat som at vi kvinner er noe bedre der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fryktelig unødvendig innlegg. Det var ikke det han skrev. Ikke engang i nærheten. Ikke engang litt i nærheten. 

Dessuten så er utseende en viktig faktor for begge kjønn når dem leter etter en potensiell partner. Både menn og kvinner. Det handler om seksuell tiltrekning. Som er en viktig del av et forhold. Ikke sant? 

Anonymkode: 25fc3...7b4

• Liker 5
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Heh det er et litt uvanlig spørsmål, vanligvis er det jo kvinners krav og kriterier det handler om 😅 Tror ærlig talt ikke menn flest er i en posisjon til annet enn å se etter noen som vil ha dem

Anonymkode: c1d43...ede

Det stemmer nok veldig bra det! En jente kan alltid gå ut å finne seg en mann. Bare gå på tinder! Lykke til. Har flere venninner som har funnet en partner der, bare venninner, ikke venner haha.

Er selv uføretrygdet og evig singel, lever i dag av arven fra min kjære far og trives i mitt eget selskap.... Men kjenner flere svært oppegående menn med gode jobber, t.o.m. noen med personale-ansvar, lang utdannelse, lang lønn, leilighet i byen, Tesla, 1.8m+ høye og flotte etc som har gitt opp ift norske kvinner allerede i midten av tjue-åra og som har dratt til Asia og fått seg dame, 3 var i Thailand, en i Japan.

Anonymkode: 1d83b...83d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det stemmer nok veldig bra det! En jente kan alltid gå ut å finne seg en mann. Bare gå på tinder! Lykke til. Har flere venninner som har funnet en partner der, bare venninner, ikke venner haha.

Er selv uføretrygdet og evig singel, lever i dag av arven fra min kjære far og trives i mitt eget selskap.... Men kjenner flere svært oppegående menn med gode jobber, t.o.m. noen med personale-ansvar, lang utdannelse, lang lønn, leilighet i byen, Tesla, 1.8m+ høye og flotte etc som har gitt opp ift norske kvinner allerede i midten av tjue-åra og som har dratt til Asia og fått seg dame, 3 var i Thailand, en i Japan.

Og jo, kjenner ikke en eneste dame som har dratt til utlandet for kjærligheten. Tror personlig heller ikke det hadde gått særlig bra for en kresen norsk dame i Jamaica eller Gambia. Men det finns jo alltid raringer haha

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...