AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Del Skrevet 9. januar 2021 Kjøpte nylig en Vespa primavera 50cc 2018 modell. Da jeg skulle finne ut av hvordan jeg åpnet hanskerommet foran, prøvde jeg å trykke på ulike knapper. Endte opp med å dytte inn eg slags gummipropp som var rett ved siden av der hvor man setter inn nøkkelen. Fikk ikke tak i den, og antar at den har falt ned med hjulet. Hvilket funksjon har denne? Kan det går galt dersom den bare ligger der? Må jeg kjøpe ny? Takk for svar. ☺️ Anonymkode: 5ef4c...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Del Skrevet 10. januar 2021 og du fant ut og lage 2 tråd om dette skulle få et raskere svar? Anonymkode: 7743d...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 12. januar 2021 #3 Del Skrevet 12. januar 2021 On 1/9/2021 at 7:52 PM, AnonymBruker said: Kjøpte nylig en Vespa primavera 50cc 2018 modell. Da jeg skulle finne ut av hvordan jeg åpnet hanskerommet foran, prøvde jeg å trykke på ulike knapper. Endte opp med å dytte inn eg slags gummipropp som var rett ved siden av der hvor man setter inn nøkkelen. Fikk ikke tak i den, og antar at den har falt ned med hjulet. Hvilket funksjon har denne? Kan det går galt dersom den bare ligger der? Må jeg kjøpe ny? Takk for svar. ☺️ Anonymkode: 5ef4c...748 Tror det er lurt å spørre på dedikerte forum. Feks https://www.mc-forumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå