Gå til innhold

Hund som ødelegger leker. Normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min er ikke så veldig interessert i leker. Kan leke med tauleke (drakamp meg og hunden) og aktivitetsleker slik som kong og annet hvor man fyller godbiter. Også er hun veldig glad i å "lekesloss" med meg. Ellers er alt av pipeleker og slikt ikke av interesse. Men det hunden liker veldig godt er å ødelegge ting. F.eks dra ut tråder på tauleker, nappe vekk det gule på tennisballer, ødelegge gummileker (velger derfor slitesterke og følger godt med). Det virker ikke som hun er stresset eller gjør dette i spesielle situasjoner (f.eks usikekr/redd). Er ganske rolig og virker rett og slett å kose seg med. 

Tror dere min oppfatning av måten hun "leker" på er riktig? Hunden ødelegger ikke møbler og slikt, kun disse lekene. 

Anonymkode: a2bcb...540

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan lite om hunder? Helt normal atferd

Anonymkode: f8dd0...a80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig at de flår tennisballer, og tygger i filler baller og leker. De greier ikke å tenke at moroa er over når leken er ødelagt.

Anonymkode: c0443...b55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min liker å amputere alle lemmer av kosedyr, pelle ut stuffingen, osv. Til slutt er det bare et tomt tøyskinn igjen. 

Anonymkode: c8a56...8b1

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

100 % normal oppførsel. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig vanlig at de flår tennisballer, og tygger i filler baller og leker. De greier ikke å tenke at moroa er over når leken er ødelagt.

Anonymkode: c0443...b55

Rart med det gitt.

Helt normalt, det er et primitivt dyr som har det gøy med å herje med gjenstander.

Anonymkode: b16f1...59b

AnonymBruker
Skrevet

Veldig normalt. 

Anonymkode: a6391...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...