Gå til innhold

Hvordan vite at han prater sant?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saken er den. Har avsluttet et FF forhold som ikke fungerte. Jeg ble aldri trygg nok med han, kunne flire og avbryte flere ganger under akten. Kun en av 4 ganger har vi hatt sex hvor begge to var veldig tilfredsstilt. Siste gang jeg var hos han nå skar det seg totalt, og etter 20 min mista han ståkuken pga min usikkerhet og vingling. FF forhold funker tydeligvis ikke for meg. Jeg trenger trygghet for å ha god sex. 

Da jeg spurte om vi skulle fortsette men med et mer kjærlig seksuelt forhold med følelser, fikk jeg til svar at han ikke følte det var rett og ønsket å avslutte alt. Når jeg spurte han om grunnen sa han at det var pga usikkerheten min og fliringen, og at det ble for mange av de gangene - bare tull. Tror dere han lyger når han sier det, eller er det mer som spiller inn? Eller tror dere han var ærlig i det svaret?

Anonymkode: d4ac6...166

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han er ærlig, og det svaret burde være tilstrekkelig. Move on

Anonymkode: cf382...fc7

• Liker 19
Skrevet

Kan godt hende han var ærlig, Kan godt hende han bare ikke ønsker et forhold heller :vetikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
mjaus skrev (18 minutter siden):

Kan godt hende han var ærlig, Kan godt hende han bare ikke ønsker et forhold heller :vetikke:

I utgangspunktet ønsket han ikke fast forhold. Det visste jeg før jeg gikk inn i relasjon som FF.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han sa det fordi du vil noe mer enn bare sex, og det er ikke han hypp på. 
Hva er det som gjør at du flirer? Gjør han deg usikker på noe vis?

Anonymkode: 6b283...647

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I utgangspunktet ønsket han ikke fast forhold. Det visste jeg før jeg gikk inn i relasjon som FF.

men da har du vel svaret da? 

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Høres ikke ut som dere er noen god match i senga? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg tror han sa det fordi du vil noe mer enn bare sex, og det er ikke han hypp på. 
Hva er det som gjør at du flirer? Gjør han deg usikker på noe vis?

Anonymkode: 6b283...647

Ja hele settingen gjorde meg usikker. Og måten han var på

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle han ikke snakke sant da? 

Anonymkode: 26093...ab4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle han ikke snakke sant da? 

Anonymkode: 26093...ab4

Ærlig talt så vet jeg ikke... kanskje jeg bare ikke klarer å stole på han. 

AnonymBruker
Skrevet
Chroma skrev (18 minutter siden):

Høres ikke ut som dere er noen god match i senga? 

Han mente jeg var attraktiv og deilig, det sku jeg ikke tenke på. Men det var usikkerheten min som ødela alt og han mente jeg bare bør være trygg på meg selv og slippe meg mer selv. Grunnen til at jeg har vært usikker er flere ting, det fikk han vite først når alt var «over».

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Saken er den. Har avsluttet et FF forhold som ikke fungerte. Jeg ble aldri trygg nok med han, kunne flire og avbryte flere ganger under akten. Kun en av 4 ganger har vi hatt sex hvor begge to var veldig tilfredsstilt. Siste gang jeg var hos han nå skar det seg totalt, og etter 20 min mista han ståkuken pga min usikkerhet og vingling. FF forhold funker tydeligvis ikke for meg. Jeg trenger trygghet for å ha god sex. 

Da jeg spurte om vi skulle fortsette men med et mer kjærlig seksuelt forhold med følelser, fikk jeg til svar at han ikke følte det var rett og ønsket å avslutte alt. Når jeg spurte han om grunnen sa han at det var pga usikkerheten min og fliringen, og at det ble for mange av de gangene - bare tull. Tror dere han lyger når han sier det, eller er det mer som spiller inn? Eller tror dere han var ærlig i det svaret?

Jeg syns det hørtes veldig ærlig ut. 

Anonymkode: 3dcf4...ddc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er mest sannsynlig ærlig. Spørsmålet er nok heller om han ikke ønsker et fast forhold eller om han bare ikke ønsker et forhold med deg. Det er dessverre den harde sannhet..

Anonymkode: ef8e8...1b1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er mest sannsynlig ærlig. Spørsmålet er nok heller om han ikke ønsker et fast forhold eller om han bare ikke ønsker et forhold med deg. Det er dessverre den harde sannhet..

Han var åpen fra dag 1 om at han ikke ville inn i forhold. Det var jeg også på det tidspunktet. Dette var før vi i det heletatt kjente hverandre. Så tror nok mer at det handlet om at det var forhåndsbestemt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor gamle er dere?

Hvorfor ler du?

Anonymkode: 3aaaf...e45

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Han var åpen fra dag 1 om at han ikke ville inn i forhold. Det var jeg også på det tidspunktet. Dette var før vi i det heletatt kjente hverandre. Så tror nok mer at det handlet om at det var forhåndsbestemt.

Jeg forstår at det føles bedre å tenke slik, men sannheten er at dersom man treffer den rette faller alle slike forhåndsbestemmelser bort. Jeg beklager, men for de aller fleste er det slik. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flirte du? Altså, du lo ondskapsfullt!? Stakkars mann, ikke rart han avsluttet.

Anonymkode: dd793...4a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ærlig talt så vet jeg ikke... kanskje jeg bare ikke klarer å stole på han. 

Han vet han har noe å tape, så hadde han ville beholdt deg/sexen, ville han løyet.

Ergo, han taler sant

Anonymkode: cf382...fc7

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo unektelig ut som om dere ikke hadde noen god connection. Én ting er å le under sex, hvis begge ler. En annen ting er å fnise nervøst og opptre så hemmet at sexen nesten ikke kan gjennomføres. 
Gå videre i livet, TS. Finn deg en annen fyr som du faktisk har god connection med.  

Anonymkode: 85a8e...ca1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...