AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #41 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 16.23): Kommer an på hva du mener med for fort I løpe av noen sekunder som menn, nei det tror jeg ikke. Men i løpe av et minutt ja kvinner kan komme i løpe av 1 minutt. Anonymkode: 40d6f...6f2 Selvfølgelig kan en kvinne av og til komme i løpet av sekunder. Om jeg var kåt og klar nok kunne jeg komme innen 10 sek i mitt forrige forhold med vanlig penetrering. Han oppå meg. Ingen fingre involvert. Heldigvis kan jeg komme flere ganger🙂 Anonymkode: 965f9...412 1
Ansagt Skrevet 28. januar 2021 #42 Skrevet 28. januar 2021 Ja, dama klarer ikke å vente og vil bare fortest mulig til orgasme når jeg slikker hun. (Hun er ellers en utålmodig type). Vi snakker 5min hvor jeg plutselig sitter igjen litt frustrert med alt jeg hadde lyst på ettersom hun, som en mann, aller helst ruller over på siden og er ferdig. Egentlig litt funny😆 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #43 Skrevet 28. januar 2021 Til deg som påstår at kvinner ikke kan komme raskt eller uten klitorisstimulering så må jeg bare si at vi er forskjellige! Jeg har ingen problemer med å komme raskt eller flere ganger på rad, eller med å få serieorgasmer. Det er ganske irriterende at slike som deg alltid får en ny partner til å sette spørsmålstegn ved orgasmene mine. Jeg foretrekker vaginaorgasmer framfor klitorisorgasmer, og analorgasmer over vaginalorgasmer. -Voksen dame Anonymkode: 0c8ca...b75 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #44 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Til deg som påstår at kvinner ikke kan komme raskt eller uten klitorisstimulering så må jeg bare si at vi er forskjellige! Jeg har ingen problemer med å komme raskt eller flere ganger på rad, eller med å få serieorgasmer. Det er ganske irriterende at slike som deg alltid får en ny partner til å sette spørsmålstegn ved orgasmene mine. Jeg foretrekker vaginaorgasmer framfor klitorisorgasmer, og analorgasmer over vaginalorgasmer. -Voksen dame Anonymkode: 0c8ca...b75 Synes du er heldig som har det sånn. Har du et tips til meg som må ha stimuli av klitthodet for å oppnå orgasme under samleie? Skulle ønske jeg var mer følsom inne i skjeden også. Anonymkode: 83f7a...9af
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #45 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 16.30): Ja, det kan være for raskt. Mange damer vil ikke ha sex etter å ha kommet pga. sensitivitet. Da passer det dårlig å komme på 15 sekunder. Anonymkode: 4e294...0a0 Jeg ELSKER følelsen etter jeg har fått orgasme - og vil gjerne tas hardt. Kan komme raskt, men det er jeg ikke interessert i. Jeg ønsker at sexen og stemningen skal vare lengre enn en kjappis. Anonymkode: 7e3d0...f68
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #46 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes du er heldig som har det sånn. Har du et tips til meg som må ha stimuli av klitthodet for å oppnå orgasme under samleie? Skulle ønske jeg var mer følsom inne i skjeden også. Anonymkode: 83f7a...9af Hvorfor undervurdere klitoris? Har du forsøkt stimulering av gpunkt med oralsex samtidig? Dette med orgasmer uten stimulering sv klitoris utvendig har ofte med klitoris sin størrelse og plassering innvendig også. Teorien er at den stimuleres også der. Noen kan nok oppnå andre former for prgasme enn utvendig klitoris, men de fleste trenger leketøy som treffer riktig. Anonymkode: 7e3d0...f68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå