Gå til innhold

Positive ting i hverdagen for oss single!


Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky

La oss dele!

Jeg for min del er betatt (ikke forelsket) i en mann...Kjenner han fra før, men begge har tidligere hatt kjæreste og samboer. Nå er vi single og vi møtte hverandre forrige helg på en festival...

Nå skriver vi til hverandre og han er så SØT!!! Blit helt mo i knea jeg!! TENK at det er håp for lille meg??? Ikke for at det nødvenigvis blir noe mer med han, men da betyr det jo at det ikke er noe iveien med MEG!!

Vi klina og sånne greier, ikke noe mere. Men liker at det går litt sakte frem og at han kommer med hentydninger til at han liker meg... Er utålmodig etter å høre fra han men er "rolig" inni meg -stresser ikke. Og nå skal han reise på ferie i 13 dager...men da skulle han sende kort og logge seg på nett for å sende melding.

dette skrev han igår: "ta dig en promenad vid vattnet och ta en kaffe/öl på krogen så gör jag detsamma på de skottska högländerna och våra tanker mötts i universet! "

..og han er 190 høy, muskuløs, masse tattoveringer, kler seg akkurat slik jeg liker, barsk og tøff, ..er det rart jeg blir ør??

:sjenert:

måtte bare dele!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Takk!

Til og med datteren min lurte igår hva det var for noe. Jeg hadde så stort smil og smile øyne og måtte klemme og kose henne ekstra... (enda jeg er den mest kjeftete i HELE familien...tante Lillesky kjefter minst...) Synes selv jeg ser bedre ut, huden stråler liksom -er ikke gusten og grå som tidligere i vinter/vår..

Nå lurer jeg på hvordan få disse ukene til å gå... nåja, 11 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott du kan være glad på andres vegne reddelinnea :ironi:

Storesky: så bra! Heldig du :D Jeg stresser ennå jeg med å finne noen bare å like litt! Skal ikke være lett skal det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

misunelig jeg.............lit......om han var meg osv............siden jeg er gutt mener jeg.........

vel, lykke til og greier:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Towelie: jeg ER ganske stressa skjønner du! men prøver å la det være "kuli.." Haha!

Skidrow: siden du nå er mann, så hvor langt kan man strekke seg i sms/mail - vil gjerne fiske litt etter hvor mye/lite han liker meg... Hinting er vel kanskje dårlig fremgansmåte?? (og det gjør jeg vel litt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

som gutt ville jeg likt en melding ca :" halloy sjef, detta vi driver med, er det vennskap og kunn det eller går vi for mere?"..rett frem og jeg ville ikke trud at du ville lure meg på noen måte.

om ikke kan du si "jeg begynner og like deg veldig godt nå, vil vel egentlig ta det lengre enn kunn venner. vil ikke miste en venn om det er alt du ser meg som, så det er opp til deg"

noe slikt ville jeg likt hvertfall, men det er meg og jeg er ikke som andre barn sa alltid min mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Så heldig du er. Jeg hadde det også sånn for en liten stund siden, men så rotet jeg det til og nå er jeg knust igjen.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf  :forvirret:

Trodde det endelig hadde dukket opp en tråd for oss som trives med singellivet..

He he... vel, vi kan jo fortelle litt om de mislykkede datene vi har vært på, som gjør oss GLADE for å være single og ikke sammen med en håpløs partner?

Min lørdag var slik: Da jeg kom til avtalt tid hadde fyren (gammel bekjent fra videregående) allerede drukket MANGE øl og det stinket gammel fyll. Han lagde mat som var god, men da jeg lånte toalettet var det gule dråper overalt (på gulvet foran doet, og til og med på doringen!!!). jeg prøvde å overleve ved å drikke fort og mye og glede meg til kvelden var over. Synes det var for frekt å gå hjem når vi hadde avtalt å gå på konsert sammen.

Han begynte å tafse, stryke meg gjennom håret (fra andre siden av bordet, der jeg demonstrativt hadde satt meg på en kjøkkenstol istedet for på sofaen med ham). Jeg sa han måtte slutte, jeg likte det ikke. Han spurte om jeg hadde blitt voldtatt siden jeg tydeligvis ikke likte fysisk kontakt. :overrasket:

Etter konserten havnet vi på MC-klubb, og han begynte å mase om at vi nå vel var kjærester, og at vi måtte snakke om barn, for vi er begge over 30 og det haster litt. Mens han klådde og jeg avviste ham gang på gang.

:hår: Jeg ble sint til slutt, han sa han gledde seg til å møte meg igjen. :roll:

konklusjon: Så deilig det er å være single istedet for å være sammen med en fyr som HAMl!!!!!!! juhu :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slippe å bekymre seg over en annen person som jeg gjorde i mitt forhold er for meg den beste delen med å være singel. Det var såpass slitsomt at jeg kommer aldri til å gå inn i noe seriøst forhold der jeg må bekymre meg for en mann igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt populært her inne det å følge andres småforelskelser. :) Hyggelig lesning som sprer glede er hjertelig velkommen.

Lykke til StoreSky.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...