AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Bør ikke og skal ikke ta kontakt med han. Han vil bare ha sex og ikke jeg. Da er spm. hvorfor vil han ha sex, men ikke være med meg? Savner han og å ha kontakt med han. Ikke en lyd på 2 mnd. Han har vel glemt meg? Fy søren så pyton dette livet er. Skikkelig lei meg i natten. Anonymkode: 3e3f0...cbc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Ikke kontakt han. Du senker din standard. Du vil ha han, men han vil kun ha sex med deg. Så du tar det du kan få og lar deg utnytte. Utstråler dårlig selvverd. Bruk energien fremoverrettet og finn en med samme prioriteringer som deg. Anonymkode: 72860...a69 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Og ja, han har glemt deg. Han fikk sin sex. Ønsker ikke mer av deg enn det. Velbekomme om du kontakter han Anonymkode: 72860...a69 1
GrønnNellik68 Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og ja, han har glemt deg. Han fikk sin sex. Ønsker ikke mer av deg enn det. Velbekomme om du kontakter han Anonymkode: 72860...a69 Nei han dukker nok opp igjen når han ikke har noe alternativ. Jeg har vært der du er. Jeg ble voldsomt forelsket det er lenge siden nå. 2 år snart. Han holder fortsatt kontakten men ikke jeg. Beste er å finne ny da blir det enklere å glemme han her. Men ikke ta kontakt. Si i fra at dette er en dårlig ide da vi ikke ønsker d samme. Kom tilbake hvis du endrer mening hvis det blir mer mas om sex .. annet som kan virke er å ikke ta kontakt ...la de komme til deg. Og så la de jobbe for å få deg. Iflg dating coaches så høyner du din egen verdi med det og du blir igjen spennende og en utfordring.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da er spm. hvorfor vil han ha sex, men ikke være med meg? Fordi for en del mennesker og spesielt en del menn så er ikke sex og følelser nødvendigvis koblet. Overhodet. I utgangspunktet er det ikke ondskap eller noe - bare biologi - men all den tid man vet at motparten ofte har det annerledes så er det jo viktig å snakke om det på forhånd slik at man ikke går inn i det på forskjellige premisser. Noe annet er dårlig gjort. Gå videre du og ikke ha sex neste gang før du er sikker på at dere har samme mål med samværet. Anonymkode: 8462c...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: hvorfor vil han ha sex, men ikke være med meg? Fordi sex strengt tatt bare er å putte en penis i en kroppsåpning? Det har jo ingenting med forhold å gjøre sånn sett. Menn kan gjerne ha sex med alle som er villige, det betyr naturligvis ikke at de vil være sammen med alle. Om det er ønske om sex som avgjør om du vil ha et forhold med noen så tror jeg du må gå i deg selv. Det er helt andre ting som er viktige når det kommer til stykket. Anonymkode: 786b2...b98 1
Nerine_ Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Fordi han bare er ute etter sex, ikke forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi for en del mennesker og spesielt en del menn så er ikke sex og følelser nødvendigvis koblet. Overhodet. I utgangspunktet er det ikke ondskap eller noe - bare biologi - men all den tid man vet at motparten ofte har det annerledes så er det jo viktig å snakke om det på forhånd slik at man ikke går inn i det på forskjellige premisser. Noe annet er dårlig gjort. Gå videre du og ikke ha sex neste gang før du er sikker på at dere har samme mål med samværet. Anonymkode: 8462c...4a1 Samme kan det være for damer. Jeg har hatt sex flere ganger med en mann kun fordi han er fantastisk når det kommer til slikking og han er veldig stor der nede. Jeg ville aldri hatt et forhold med han. Anonymkode: f1d16...9ce 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Jeg føler det er så personlig. Hva er galt med meg osv. Kanskje jeg legger for mye i det at han ikke ønsker annet med meg. Ønsker forhold. Må prøve alt jeg kan å legge det bak meg. Han er tydelig gått videre og jeg var null for han. Anonymkode: 3e3f0...cbc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 Jeg er kvinne, men kan fint ha sex uten at det er følelser involvert. Har en ff som jeg syns er kjekk, morsom, smart og snill. Vi snakker om forskjellige ting, ler og har det hyggelig, og har god sex. Jeg får likevel ikke følelser og kunne ikke tenke meg et forhold med ham (selv om jeg er interessert i et forhold generelt). Poenget mitt er at det er ikke noe galt med HAN (eller deg) selv om den du ligger med ikke får følelser. Her er folk forskjellige og det er ikke så mye å gjøre med det, annet enn å gå videre til neste. Anonymkode: 6f226...975 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 Han bryr seg ikke om deg. Bare dropp han. Anonymkode: 98e33...d0e 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samme kan det være for damer. Jeg har hatt sex flere ganger med en mann kun fordi han er fantastisk når det kommer til slikking og han er veldig stor der nede. Jeg ville aldri hatt et forhold med han. Anonymkode: f1d16...9ce Siterer denne!👍🏻 Anonymkode: 42262...c91
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 Snu litt på det; vil du være sammen med alle menn? Er det da noe galt med alle? 🤷♀️ Anonymkode: 57d23...3f3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå