Gå til innhold

Helt svart/brun mens??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er litt nervøs nå. Ja jeg er vandt til brun utflod feks mot slutten av menstruasjonen, men her er det altså dag 2 og menskoppen er helt full av brunsvart, klumpete gugge?? De kraftigste blødningene midt i perioden hos meg har alltid vært friske og rødfargede. Hva er dette? Normalt?

Anonymkode: bcda3...87a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger denne, da det samme har skjedd til meg nå nylig 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva det var eller hva det kom av, men jeg har hatt det samme. Det er lenge siden og jeg oppsøkte ikke lege fordi jeg ikke hadde noen andre plager eller symptomer, og neste mens var helt fin igjen. Så aner ikke hva det var! 

Googlet selvfølgelig litt og det meste av informasjon gikk på at det sannsynligvis bare var blod som har brukt litt tid ut, og derfor koagulert. Altså ikke noe farlig. Det kan også være symptom på noe mer alvorlig men da har man som regel andre symptomer i tillegg, som feber. 

Ville bare tatt kontakt med lege hvis du er veldig bekymret, men hvis min erfaring sier noe er det ufarlig. 

Anonymkode: 6e553...d67

Skrevet

Dette skjedde meg også forrige syklus, det som kom ut var brunt og veldig rart. Det bruker aldri å være sånn i starten. Tok også tid før den startet skikkelig med blod. Veldig rart. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det sånn i en periode med mye stress, da fungerte ikke kroppen min skikkelig.

Anonymkode: d0c4d...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...