Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva syns dere om navnet Edvin/Edwin?😄

Anonymkode: 64da2...d24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Liker det ikke. Edvard er så mye penere. 

Anonymkode: 5919e...bc5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg er veldig fint på en gutt/mann. Men ville stavet det Edvin på norsk, rett og slett for å slippe og stave det for alle du skal opplyse navnet til barnet. "Og ja, pass på å få med at han heter Edwin med dobbelt-w altså!"

Da jeg var gift, hadde jeg et etternavn som jeg ble luta lei av ganske kjapt, fordi jeg ALLTID måtte stave det. Ingen skrev det riktig om man ikke gjorde det. Det var stavet på en veldig gammeldags måte, gammelt navn antar jeg, og alle skrev da den moderne skrivemåten av navnet. Man blir rimelig lei av sånt etter 8-10 ganger....

Edvin for the win! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som millionær vil jeg råde deg til å velge Edwin. Det er den internasjonale stavemåten og vil lette livet hans betraktelig å slippe å stave navnet sitt hver gang han ringer kundeservice eller presenterer seg.

Anonymkode: 6abde...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som millionær vil jeg råde deg til å velge Edwin. Det er den internasjonale stavemåten og vil lette livet hans betraktelig å slippe å stave navnet sitt hver gang han ringer kundeservice eller presenterer seg.

Anonymkode: 6abde...1c1

Som millionær 😂😂 

Anonymkode: eb324...dd9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Edvin er helt alright, relativt nøytralt. Edwin blir bare teit spør du meg.

Anonymkode: 7eba2...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde Edvin på guttenavnelisten min, men pappaen nektet. Det var visst et gammelmannsnavn. Jeg liker det veldig godt da! 

Jeg er enig i de som sier Edvin med V. Han får heller bytte til W hvis han skulle bli millionær i en internasjonal bransje og V-en blir plagsom. Før det eventuelt skjer så vil en W være irriterende i mange år gjennom oppveksten i Norge.

Anonymkode: a4681...f41

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...