AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Del Skrevet 8. januar 2021 Hva syns dere om navnet Edvin/Edwin?😄 Anonymkode: 64da2...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Del Skrevet 8. januar 2021 Helt greit. Finest skrevet Edvin 😊 Anonymkode: 1c32c...297 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 8. januar 2021 #3 Del Skrevet 8. januar 2021 Liker Edvin, misliker Edwin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. januar 2021 #4 Del Skrevet 8. januar 2021 Helt greit navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Del Skrevet 8. januar 2021 Liker det ikke. Edvard er så mye penere. Anonymkode: 5919e...bc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hennika Skrevet 9. januar 2021 #6 Del Skrevet 9. januar 2021 Edvin er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Del Skrevet 9. januar 2021 Liker det Anonymkode: 6164f...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. januar 2021 #8 Del Skrevet 9. januar 2021 Det synes jeg er veldig fint på en gutt/mann. Men ville stavet det Edvin på norsk, rett og slett for å slippe og stave det for alle du skal opplyse navnet til barnet. "Og ja, pass på å få med at han heter Edwin med dobbelt-w altså!" Da jeg var gift, hadde jeg et etternavn som jeg ble luta lei av ganske kjapt, fordi jeg ALLTID måtte stave det. Ingen skrev det riktig om man ikke gjorde det. Det var stavet på en veldig gammeldags måte, gammelt navn antar jeg, og alle skrev da den moderne skrivemåten av navnet. Man blir rimelig lei av sånt etter 8-10 ganger.... Edvin for the win! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Del Skrevet 9. januar 2021 Som millionær vil jeg råde deg til å velge Edwin. Det er den internasjonale stavemåten og vil lette livet hans betraktelig å slippe å stave navnet sitt hver gang han ringer kundeservice eller presenterer seg. Anonymkode: 6abde...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som millionær vil jeg råde deg til å velge Edwin. Det er den internasjonale stavemåten og vil lette livet hans betraktelig å slippe å stave navnet sitt hver gang han ringer kundeservice eller presenterer seg. Anonymkode: 6abde...1c1 Som millionær 😂😂 Anonymkode: eb324...dd9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Del Skrevet 9. januar 2021 Edvin er helt alright, relativt nøytralt. Edwin blir bare teit spør du meg. Anonymkode: 7eba2...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Del Skrevet 11. januar 2021 Liker Edvin Anonymkode: 2e1da...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 11. januar 2021 #13 Del Skrevet 11. januar 2021 Edvin er et fint navn. Edwin blir litt for amerikansk/britisk for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #14 Del Skrevet 11. januar 2021 Jeg hadde Edvin på guttenavnelisten min, men pappaen nektet. Det var visst et gammelmannsnavn. Jeg liker det veldig godt da! Jeg er enig i de som sier Edvin med V. Han får heller bytte til W hvis han skulle bli millionær i en internasjonal bransje og V-en blir plagsom. Før det eventuelt skjer så vil en W være irriterende i mange år gjennom oppveksten i Norge. Anonymkode: a4681...f41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå