Solar Nebula Skrevet 28. mai 2021 #701 Del Skrevet 28. mai 2021 Fantastisk levert av Erlend! Veldig glad vi fikk se fremføringen hans av Joni Mitchell låta, den var nydelig! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. mai 2021 #702 Del Skrevet 28. mai 2021 Gratulerer til Erlend! Syns han var bedre enn Maria Petra i superfinalen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 28. mai 2021 #703 Del Skrevet 28. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke at Natan ikke gikk videre. Men leste et annet sted, der var det mange som skulle stemme på Matoma, så sikkert en hau med damer som har forelsket seg i Matoma, og derfor stemmer på Erlend. Er jo helt tullete. Maria Petra var ikke min favoritt, men synes hun er veldig flink, og synes hun fortjente å gå videre i dag. Anonymkode: fcfda...b43 Altså, smaken er som baken... Natan har aldri nådd helt hjem hos meg, han er flink, men liker de andre bedre. Sikkert flere som er enig med meg uten at vi er forelsket i Matoma eller noe i den dur. Jeg synes både Erlend og Sofie har fantastiske stemmer og Maria Petra har en helt nydelig klang. Jeg vet at mange liker Natan og det hadde vært helt greit om han vant. Jeg hadde ikke tenkt at han vant bare fordi alle var så fan av Ina eller forelsket i henne... Han hadde vunnet fordi han er en fantastisk formidler som rører mange. Synes du skal gi like mye cred til de artistene som gikk videre! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #704 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg stemte på Erlend fordi jeg ville at Matoma skulle vinne. Tar denne som anonym. 🤣 Anonymkode: 16b29...634 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #705 Del Skrevet 28. mai 2021 Herlig at Erlend vant! Go team matoma! Anonymkode: d57d6...d2b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. mai 2021 #706 Del Skrevet 28. mai 2021 Håper dette ikke er det siste vi har hørt fra de 4 som var i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 28. mai 2021 #707 Del Skrevet 28. mai 2021 Erlend var den beste i superfinalen, han hadde litt dynamikk i stemmen. Maria Petra er så flat på en måte, jeg venter og venter på et høydepunkt som aldri kommer.. Og det slo meg at Erlend burde lage en juleplate, han har en veldig julete stemme 😊 Veldig gøy at Matoma stakk av med vinneren, han virket litt som underdog hele veien 😛 Og jeg står fremdeles for det at Frode hadde vunnet hele greia om ikke Yosef hadde valgt ham bort! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #708 Del Skrevet 28. mai 2021 Alle var flinke, men heiet på Sofie😍 Anonymkode: 4d04d...713 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. mai 2021 #709 Del Skrevet 28. mai 2021 Ginny skrev (2 timer siden): Haha, jeg var heeelt sikker på at Sofie og Natan skulle havne i finalen 🤣 Sofie var den beste i dag! Fullstendig enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #710 Del Skrevet 28. mai 2021 Solar Nebula skrev (1 time siden): Altså, smaken er som baken... Natan har aldri nådd helt hjem hos meg, han er flink, men liker de andre bedre. Sikkert flere som er enig med meg uten at vi er forelsket i Matoma eller noe i den dur. Jeg synes både Erlend og Sofie har fantastiske stemmer og Maria Petra har en helt nydelig klang. Jeg vet at mange liker Natan og det hadde vært helt greit om han vant. Jeg hadde ikke tenkt at han vant bare fordi alle var så fan av Ina eller forelsket i henne... Han hadde vunnet fordi han er en fantastisk formidler som rører mange. Synes du skal gi like mye cred til de artistene som gikk videre! Hvordan kan noen være forelsket i Ina etter å hørt henne snakke til andre, «min venn» 🙈 Anonymkode: be0d8...05a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 28. mai 2021 #711 Del Skrevet 28. mai 2021 Dette er første gang jeg har sett på The Voice. Jeg bare lurer, er det noen av deltakerne fra tidligere år som har fått til en karriere? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. mai 2021 #712 Del Skrevet 28. mai 2021 Kattugla skrev (Akkurat nå): Dette er første gang jeg har sett på The Voice. Jeg bare lurer, er det noen av deltakerne fra tidligere år som har fått til en karriere? 😊 Nei, ikke hørt en lyd fra de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 28. mai 2021 #713 Del Skrevet 28. mai 2021 Catalina Culès skrev (16 minutter siden): Nei, ikke hørt en lyd fra de. Det er litt kjipt, det må ha vært mange flinke folk i løpet av alle programmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 29. mai 2021 #714 Del Skrevet 29. mai 2021 Catalina Culès skrev (1 time siden): Nei, ikke hørt en lyd fra de. Så du har ikke hørt Kristian Kristensen? Han blir jevnlig spilt på radio og har nettopp sluppet en ny låt. Knut Marius Djupvik, ikke hørt han heller? Sist sett i Stjernekamp. Kristin Husøy, hun deltok i melodi Grand prix i fjor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #715 Del Skrevet 29. mai 2021 Kattugla skrev (3 timer siden): Dette er første gang jeg har sett på The Voice. Jeg bare lurer, er det noen av deltakerne fra tidligere år som har fått til en karriere? 😊 Kristian Kristensen og Knut Marius Djupvik har vært med i the voice. Anonymkode: e03bb...ecc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 29. mai 2021 #716 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg ble veldig overrasket da erlend vant i går. Ikke fordi han ikke fortjener det eller ikke er bra, for fy flate som han leverte i går! Men fordi alle kommentarer overalt har vært om Maria Petra og natan. jeg elsket natan i starten, men etter hvert ramlet jeg av. Når alle sanger skjelves og ules og vris til det nesten ugjenkjennelige til tider med samme tone og stil, så blir det for ensformig. maria Petra likte jeg i auditionrundene, men ikke i etterkant. For mørkt, dystert og melankolsk. sofie ble favoritten min da Sverre gikk ut. Hun har en nydelig stemme, er kjempesøt og KAN virkelig dette. Hun har tatt vågale valg og vist et bredt spekter i låtvalget. Men i går traff det ikke for meg. Det tror jeg var mye årsaken til at hun ikke kom til superfinalen og. erlend.... altså mannen kan synge! Han har så karakteristisk countrysttemme som det er mulig å få. Man ber ikke en rocker synge andre sjangre eller en popartist å gjøre det, så hvorfor skal man gnåle om det hver gang det er en countryartist med? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #717 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg synes Sverre, Erlend og Sofie var de beste. Verdig vinner, selv om jeg synes Sofie var den som viste det høyeste nivået. Anonymkode: e5065...7ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 29. mai 2021 #718 Del Skrevet 29. mai 2021 Så på gratulasjonsinnleget på the voice på Instagram og ble rett og slett sur. En gjeng med brødhuer gnåler om at den ene eller den andre burde ha vunnet. Hvem spurte om deres subjektive mening i et gratulasjonsinnlegg? Ingen. For pokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. mai 2021 #719 Del Skrevet 29. mai 2021 Bettys skrev (56 minutter siden): Så på gratulasjonsinnleget på the voice på Instagram og ble rett og slett sur. En gjeng med brødhuer gnåler om at den ene eller den andre burde ha vunnet. Hvem spurte om deres subjektive mening i et gratulasjonsinnlegg? Ingen. For pokker. Fy faen, så frekt! Og neppe særlig hyggelig for Erlend. Hva med å gratulere vinneren i stedet? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 29. mai 2021 #720 Del Skrevet 29. mai 2021 jukkapalme skrev (19 minutter siden): Fy faen, så frekt! Og neppe særlig hyggelig for Erlend. Hva med å gratulere vinneren i stedet? Ja helt enig! Helt greit å ha sine favoritter, men folk eier jo ikke antenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå