AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #681 Del Skrevet 28. mai 2021 Skjønner ikke at Natan ikke gikk videre. Men leste et annet sted, der var det mange som skulle stemme på Matoma, så sikkert en hau med damer som har forelsket seg i Matoma, og derfor stemmer på Erlend. Er jo helt tullete. Maria Petra var ikke min favoritt, men synes hun er veldig flink, og synes hun fortjente å gå videre i dag. Anonymkode: fcfda...b43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #682 Del Skrevet 28. mai 2021 Vera skrev (5 minutter siden): Jeg tror kanskje du er inne på noe der.. Jeg er rett og slett dritskuffa!! Ja, hvem skulle trodd at Matoma var så utspekulert! Anonymkode: bbef1...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. mai 2021 #683 Del Skrevet 28. mai 2021 Håper virkelig Maria Petra vinner nå, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 28. mai 2021 #684 Del Skrevet 28. mai 2021 Så de som stemte på Erlend og ikke Natan gjorde det enten fordi de liker bunad eller er forelsket i Matoma?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellomtomater67 Skrevet 28. mai 2021 #685 Del Skrevet 28. mai 2021 bra Sofie ikke ble med, synes ikke hun skiller seg ut. Heia Maria petra ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #686 Del Skrevet 28. mai 2021 Bettys skrev (Akkurat nå): Så de som stemte på Erlend og ikke Natan gjorde det enten fordi de liker bunad eller er forelsket i Matoma?😂 Selvfølgelig ikke alle. Noen stemmer og på han, fordi de liker han best. Anonymkode: fcfda...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. mai 2021 #687 Del Skrevet 28. mai 2021 Bettys skrev (1 minutt siden): Så de som stemte på Erlend og ikke Natan gjorde det enten fordi de liker bunad eller er forelsket i Matoma?😂 Køntrigutter i bunad er tydeligvis poppis hos mange Skulle virkelig ønske Natan hadde gått videre. Han har en helt fantastisk formidlingsevne ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #688 Del Skrevet 28. mai 2021 Bettys skrev (2 minutter siden): Så de som stemte på Erlend og ikke Natan gjorde det enten fordi de liker bunad eller er forelsket i Matoma?😂 Nå er det ikke slik at man stemte en av hvert kjønn videre, jeg synes samtlige var bedre enn Erlend - også Sofie, som ikke gikk videre. Anonymkode: bbef1...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #689 Del Skrevet 28. mai 2021 Folk koser seg nok ute i sola og glemte å stemme😉 Anonymkode: 4c2c3...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 28. mai 2021 #690 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det ikke slik at man stemte en av hvert kjønn videre, jeg synes samtlige var bedre enn Erlend - også Sofie, som ikke gikk videre. Anonymkode: bbef1...a76 Og det er helt greit. Jeg synes bare det er litt stygt gjort mot deltakerne å si at folk stemmer fordi de liker bunad eller er forelsket i mentoren. De gjorde alle en bra jobb og smaken er som baken. Jeg synes personlig at Natan burde gått videre i stedet for Maria Petra, men der var flertallet uenig med meg. Helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #691 Del Skrevet 28. mai 2021 Erlend var virkelig god i dag! Endelig en sang som fikk fram gromstemmen han har. Send ham til Nashville og han vil gjøre det stort. Synd med Natan, men det blir for likt fra gang til gang. Uansett tipper jeg at vi hører mer fra ham. Det samme håper jeg virkelig vi gjør fra Sofie. For en fantastisk stemme! Maria Petra har vært min favoritt fra start, og det er overraskende om hun ikke vinner. Uansett har hun allerede slått igjennom og blitt lista på radio, så hun er en vinner selv om hun skulle bli nummer 2 i kveld. Anonymkode: e03bb...ecc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #692 Del Skrevet 28. mai 2021 Fikk ikke melding før nå, over en time etter jeg stemte om "takk for stemme", håper de ble registrert likevel fra før pausen Anonymkode: c3347...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. mai 2021 #693 Del Skrevet 28. mai 2021 Erlend har en helt fantastisk stemme, det skal han ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. mai 2021 #694 Del Skrevet 28. mai 2021 Synes begge finalesangene var kjedelige. 🥱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 28. mai 2021 #695 Del Skrevet 28. mai 2021 Kjedelig finalelåt på Maria P!!! Synes Erlend er bedre i finalen, faktisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 28. mai 2021 #696 Del Skrevet 28. mai 2021 Nei nå begynner jeg å bli lei grininga til Matoma! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. mai 2021 #697 Del Skrevet 28. mai 2021 Mkigjen skrev (1 minutt siden): Nei nå begynner jeg å bli lei grininga til Matoma! Han er jo så skjønn, men jeg er enig. Nesten alt han har grint av er noe av det vakreste han har hørt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. mai 2021 #698 Del Skrevet 28. mai 2021 Jøss, den så jeg ikke komme Men gratulerer til Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 28. mai 2021 #699 Del Skrevet 28. mai 2021 Catalina Culès skrev (Akkurat nå): Jøss, den så jeg ikke komme Men gratulerer til Erlend Helt enig! Men gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #700 Del Skrevet 28. mai 2021 Gratulerer til Erlend👏🏻 Fornøyd med finalesangene jeg, veldig bra valg for meg som synes formidling er viktigst😊 Anonymkode: 4c2c3...c17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå