Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper på Sofie og Erlend.

Anonymkode: 2abfa...97c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Håper Sofie og Natan står i superfinalen :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Håper Natan og Maria Petra kommer videre🤞🏻😍🤞🏻

Anonymkode: 4c2c3...c17

• Liker 5
Skrevet

Natan ❤️ Maria Petra ❤️

• Liker 2
Skrevet

Erlend?????

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hva har folk stemt på!? Merkelig!

Anonymkode: 822d1...85a

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

HÆ?? Ikke Natan :sjokkert:

Skrevet

Erlend er flink, men trist at ikke Natan kom til superfinalen :( Har heiet på han siden dag 1. 

• Liker 9
Skrevet

Nr 1 og 2 videre? Er det så få stemmer at dette betydde noe? Det er jo galskap at ikke Natan gikk videre😢

• Liker 6
Skrevet

Unnskyld..men..faen 😔😔

• Liker 2
Skrevet

De to beste kom dessverre ikke til superfinalen! Nå bryr jeg meg ikke om hvem som vinner,  synes både Maria og Erlend er kjedelige. 

• Liker 4
Skrevet

Hva fa÷:£€,?!?! ERLEND?! Hva skjedde? Det er jo helt meningsløst at Natan ikke gikk videre med Maria Petra! Litt kjedelig låt av Natan, men herlighet! Natan er jo en sykt mye bedre sanger og formidler, ikke minst! Nå ble jeg frustrert her!😒🙈

• Liker 5
Gjest Bettys
Skrevet

Natan hadde en knall audition men alt han har gjort etter det har vært prikk likt. Man kan ikke forvente å vinne en sangkonkurranse når man bare velger en type låter, til og med 3 låter av samme sanger.
Men utrolig  synd han ikke gikk videre, han hadde absolutt fortjent det, fantastisk stemme. 

Skrevet

Hadde håpet på rein jentefinale, synes begge guttene var kjedelige.

Nå ble det ikke sånn,men jeg krysser fingrene for at Maria P vinner hele greiene (med forbehold om at jeg ikke har hørt finalelåtene)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn, når Erlend dukket opp i bunad, fikk "gamlingene" rykninger i stemmefingeren... 🤨

Anonymkode: bbef1...a76

• Liker 6
Skrevet

Haha, jeg var heeelt sikker på at Sofie og Natan skulle havne i finalen 🤣 Sofie var den beste i dag!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For å si det sånn, når Erlend dukket opp i bunad, fikk "gamlingene" rykninger i stemmefingeren... 🤨

Anonymkode: bbef1...a76

:fnise:

Jeg tror kanskje du er inne på noe der..

Jeg er rett og slett dritskuffa!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt det før og sier det igjen, hvem som vinner er ikke så farlig. De to jeg vil kjøpe musikken til (eller gå på konsert med) er uansett Natan og Maria Petra🥰 De er enestående formidlere👏🏻

Anonymkode: 4c2c3...c17

• Liker 3
Skrevet

Var i sjokk når de sa Erlend og ikke Sofie, han er flink, men fyyyy hun var bra i dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...