Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021


Fremhevede innlegg

Skrevet

Cynthia, altså! Hun er helt rå! 

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cynthia må være den første artisten jeg har hørt som faktisk klarer å få stemmen sin til å høres ut som autotune, uten autotune! (Ikke negativt ment om det skulle høres slik ut) 😀

Anonymkode: 1b3a8...c15

  • Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns ikke Cynthia gjorde det noe særlig bra jeg :ninja:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

De jeg ønsker til finalen er Maria Petra, Sofie, Sverre og Natan. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Cynthia må være den første artisten jeg har hørt som faktisk klarer å få stemmen sin til å høres ut som autotune, uten autotune! (Ikke negativt ment om det skulle høres slik ut) 😀

Anonymkode: 1b3a8...c15

Ja, det var nesten som å høre robotstemmen til Cher i den låta! Jeg elsket den låta i 1998. 

Skrevet

Cynthia gapte over litt for mye nå føler jeg. 

  • Liker 3
Skrevet

Skulle ønske Natan kunne synge Sigur Rós en gang. Elsker både musikken og det islandske språket 🤩😻

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å hjelpes, kan matoma slutte å grine snart? Forstår det slik at alle digger de «menneskelige sidene», men fyflate han drukner jo snart i sine egne sanger.

Anonymkode: 946e1...56e

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å hjelpes, kan matoma slutte å grine snart? Forstår det slik at alle digger de «menneskelige sidene», men fyflate han drukner jo snart i sine egne sanger.

Anonymkode: 946e1...56e

*tårer🙄

Anonymkode: 946e1...56e

AnonymBruker
Skrevet

Cynthia skuffet i dag. Sorry.

Natan imponerer❤️ det bare er noe med stemmen og formidlingen hans som treffer meg. 

Anonymkode: 4c2c3...c17

  • Liker 4
Skrevet

Cynthia har en fantastisk stemme, men låtvalget ødelegger. Det gjør det egentlig for flere av dem.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke noe om Cynthia i dag, men ble veldig imponert over Natan. Han er ekte og synger alltid med følelsene sine utpå jakka, og det stråler virkelig av han at han så inderlig ønsker dette. 

Anonymkode: 71364...c1b

  • Liker 5
Skrevet

Nydelig levert fra Natan 🤩

 

  • Liker 3
Skrevet

Er så imponert over både Cynthia og Natan i dag!! Enorme prestasjoner av begge to. 

  • Liker 2
Skrevet

Digget Cynthia i dag. 

Natan ble litt kjedelig. 

  • Liker 1
Skrevet

Erlend har så countrystemme. Veldig fin stemme da. Og Matoma griner igjen :fnise: Han er god da ❤️ 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Erlend er flink, men det er 4 andre jeg ønsker mer til finalen. 

AnonymBruker
Skrevet

Erlend har en veldig fin country stemme. 

Anonymkode: 4c2c3...c17

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Erlend har MYE finere stemme enn Natan.

Anonymkode: 2abfa...97c

  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...