AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #542 Skrevet 21. mai 2021 Cynthia må være den første artisten jeg har hørt som faktisk klarer å få stemmen sin til å høres ut som autotune, uten autotune! (Ikke negativt ment om det skulle høres slik ut) 😀 Anonymkode: 1b3a8...c15 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2021 #543 Skrevet 21. mai 2021 Syns ikke Cynthia gjorde det noe særlig bra jeg
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2021 #544 Skrevet 21. mai 2021 De jeg ønsker til finalen er Maria Petra, Sofie, Sverre og Natan.
jukkapalme Skrevet 21. mai 2021 #545 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Cynthia må være den første artisten jeg har hørt som faktisk klarer å få stemmen sin til å høres ut som autotune, uten autotune! (Ikke negativt ment om det skulle høres slik ut) 😀 Anonymkode: 1b3a8...c15 Ja, det var nesten som å høre robotstemmen til Cher i den låta! Jeg elsket den låta i 1998.
Jadzia Skrevet 21. mai 2021 #546 Skrevet 21. mai 2021 Cynthia gapte over litt for mye nå føler jeg. 3
jukkapalme Skrevet 21. mai 2021 #547 Skrevet 21. mai 2021 Skulle ønske Natan kunne synge Sigur Rós en gang. Elsker både musikken og det islandske språket 🤩😻 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #548 Skrevet 21. mai 2021 Å hjelpes, kan matoma slutte å grine snart? Forstår det slik at alle digger de «menneskelige sidene», men fyflate han drukner jo snart i sine egne sanger. Anonymkode: 946e1...56e 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #549 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å hjelpes, kan matoma slutte å grine snart? Forstår det slik at alle digger de «menneskelige sidene», men fyflate han drukner jo snart i sine egne sanger. Anonymkode: 946e1...56e *tårer🙄 Anonymkode: 946e1...56e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #550 Skrevet 21. mai 2021 Cynthia skuffet i dag. Sorry. Natan imponerer❤️ det bare er noe med stemmen og formidlingen hans som treffer meg. Anonymkode: 4c2c3...c17 4
Hatsumomo Skrevet 21. mai 2021 #551 Skrevet 21. mai 2021 Cynthia har en fantastisk stemme, men låtvalget ødelegger. Det gjør det egentlig for flere av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #552 Skrevet 21. mai 2021 Jeg synes ikke noe om Cynthia i dag, men ble veldig imponert over Natan. Han er ekte og synger alltid med følelsene sine utpå jakka, og det stråler virkelig av han at han så inderlig ønsker dette. Anonymkode: 71364...c1b 5
tirben Skrevet 21. mai 2021 #554 Skrevet 21. mai 2021 Er så imponert over både Cynthia og Natan i dag!! Enorme prestasjoner av begge to. 2
jukkapalme Skrevet 21. mai 2021 #556 Skrevet 21. mai 2021 Erlend har så countrystemme. Veldig fin stemme da. Og Matoma griner igjen Han er god da ❤️
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2021 #557 Skrevet 21. mai 2021 Erlend er flink, men det er 4 andre jeg ønsker mer til finalen.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #559 Skrevet 21. mai 2021 Erlend har en veldig fin country stemme. Anonymkode: 4c2c3...c17 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #560 Skrevet 21. mai 2021 Erlend har MYE finere stemme enn Natan. Anonymkode: 2abfa...97c 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå