Ginny Skrevet 7. mai 2021 #461 Skrevet 7. mai 2021 Jeg har fremdeles ikke kommet over at Frode røyk ut 😭 Byron passet godt til sangen, fin opptreden. Likte Charlotte og Sverre! Husker aldri hvem som er på hvilket lag. Og litt usikker på om jeg liker konseptet. Enn om begge to fra lag X får langt flere stemmer enn den beste på lag Y, likevel får den fra lag Y gå videre 🤔 3
Ginny Skrevet 7. mai 2021 #462 Skrevet 7. mai 2021 Og jeg kjenner jeg er litt lei av Øyvind Mund. Alltid likt ham tidligere, men nå er jeg litt lei. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #463 Skrevet 7. mai 2021 Tipper Sondre, Charlotte, Sverre og Sofie. Anonymkode: cbe66...07f
Vera Skrevet 7. mai 2021 #464 Skrevet 7. mai 2021 Sprinkle skrev (7 minutter siden): Ja det var nydelig. Synd at han står mot Maria i dag ❤️ Ja..jeg blir litt sånn 😬 når de skal synge slike sanger. Han var flink, men jeg syns dessverre at han manglet litt punch.
Mkigjen Skrevet 7. mai 2021 #465 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er så stolt av dere......herregud, så mange ggr det blir sagt i løpet av sendinga 5
powerpuffen Skrevet 7. mai 2021 #466 Skrevet 7. mai 2021 Må si jeg er overrasket over at Sverre gikk foran Maria i dag. Likevel veldig fortjent. Sverre var god i dag! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #467 Skrevet 7. mai 2021 Veldig fornøyd, alle favorittene mine gikk videre. Anonymkode: fc8d7...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #469 Skrevet 7. mai 2021 Bettys skrev (3 timer siden): Cynthia synger fantastisk men den sangen var rett og slett grusom. ...og don’t get me started on Aerosmith😩 Kan ingen av de mentorene hjelpe litt med låtvalget?? Stakkars James!! Han sang fint, men hjelper ikke når han synger Aerosmith 😫 Anonymkode: abd5b...13b 4
tirben Skrevet 8. mai 2021 #470 Skrevet 8. mai 2021 Fikk enda en favoritt i fredagens sending. Fra før har jeg Cynthia og Natan, men nå er også Sverre blitt med i favorittlaget!! For en framføring!! 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #471 Skrevet 8. mai 2021 Er det bare meg eller har The Voice gått fra å være veldig bra med fantastiske sangprestasjoner til å fremstå mer som en flau Grand Prix sending etter at det ble livesending? Mange av deltakerne har hatt elendige sangvalg og har også sunget merkbart dårligere live, men ser at noen få har holdt nivået oppe. Hvorfor skiller det så mye mellom live og tidligere? Skjønner at det ikke sendes live, men trodde allikevel det var løpende opptak. Eller er det mye filming, klipping og miksing underveis? Anonymkode: 4ff2d...0a6 4
tirben Skrevet 8. mai 2021 #472 Skrevet 8. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det bare meg eller har The Voice gått fra å være veldig bra med fantastiske sangprestasjoner til å fremstå mer som en flau Grand Prix sending etter at det ble livesending? Mange av deltakerne har hatt elendige sangvalg og har også sunget merkbart dårligere live, men ser at noen få har holdt nivået oppe. Hvorfor skiller det så mye mellom live og tidligere? Skjønner at det ikke sendes live, men trodde allikevel det var løpende opptak. Eller er det mye filming, klipping og miksing underveis? Anonymkode: 4ff2d...0a6 Synes det var veldig høyt nivå i gårsdagens sending jeg! Endret 9. mai 2021 av tirben 4
IDGAF Skrevet 8. mai 2021 #473 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det bare meg eller har The Voice gått fra å være veldig bra med fantastiske sangprestasjoner til å fremstå mer som en flau Grand Prix sending etter at det ble livesending? Mange av deltakerne har hatt elendige sangvalg og har også sunget merkbart dårligere live, men ser at noen få har holdt nivået oppe. Hvorfor skiller det så mye mellom live og tidligere? Skjønner at det ikke sendes live, men trodde allikevel det var løpende opptak. Eller er det mye filming, klipping og miksing underveis? Anonymkode: 4ff2d...0a6 Det var autotune og diverse på de tidligere sendingene, dessverre. Derfor nivået synker så kraftig når de går live. 3
Lawyam Skrevet 8. mai 2021 #474 Skrevet 8. mai 2021 Synes denne sesongen er den desidert beste. Jeg pleier å like en eller max 2 to og nå syns jeg nesten alle er skikkelige 'heie-på folk'. Skal jeg klage må det være på de 2 siste fredagers musikk. Eneste i fjor var hun som trakk seg og etter det gadd jeg knapt se på. Mine favoritter er Sverre, Nathan, Cynthia og Maria Petra. Flott dommerpanel i år også.
Hannah80 Skrevet 9. mai 2021 #475 Skrevet 9. mai 2021 Ginny skrev (På 7.5.2021 den 21.57): Og jeg kjenner jeg er litt lei av Øyvind Mund. Alltid likt ham tidligere, men nå er jeg litt lei. Hvordan går det an å bli lei av Øyvind Mund, når vi knapt ser han på skjermen i dette programmet? 7
Jadzia Skrevet 9. mai 2021 #476 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det bare meg eller har The Voice gått fra å være veldig bra med fantastiske sangprestasjoner til å fremstå mer som en flau Grand Prix sending etter at det ble livesending? Mange av deltakerne har hatt elendige sangvalg og har også sunget merkbart dårligere live, men ser at noen få har holdt nivået oppe. Hvorfor skiller det så mye mellom live og tidligere? Skjønner at det ikke sendes live, men trodde allikevel det var løpende opptak. Eller er det mye filming, klipping og miksing underveis? Anonymkode: 4ff2d...0a6 Har tenkt det samme. Og har sett det i tidligere sesonger og. Låtvalgene er så totalt feil når de kommer til livesendinger. Jeg bet meg merke i noe jeg tror Espen sa i auditionrundene, at mange velger sanger de liker framfor sanger stemmen deres passer til. Nå er det vel sangerne som velger låtene selv, ikke mentorene, og da kan det fort glippe litt. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #477 Skrevet 9. mai 2021 Syns vi ikke får stemme helt fra duettene. Når deltagerne selv velger låter ender det noen ganger med så skivebom at det er trist. Og sååå mange dyktige har gått ut pga opplegget rundt at en fra hvert lag må ut. Det er ikke til å stikke under stol at grovparten av de dyktigste deltakerne velger Espen eller Ina som mentor. Og blir stemt ut tidlig. Skal man være taktisk smart bør man velge Josef eller Matoma, rett og slett pga hvordan systemet er lagt opp. Ikke fordi de ikke er dyktige (Matoma har overrasket!), men fordi de ikke har like mye cred. Både Byron og Cynthia tapte seg enormt for meg i går. Byron valgte en låt som er platt og intetsigende, og ikke får frem den fantastiske stemmen hans i det hele tatt. Veldig synd, tatt i betraktning at som eldre deltager trenger han å vise at han ikke henger igjen på 1900-tallet. Cynthia valgte en låt hun liker som er altfor sær for mange. Bare se på Espens reaksjon... Det _ble_ grand Prix. Dessverre. Charlotte var den store vinneren i går. Sverre som en veldig god nr. 2. Anonymkode: e03bb...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #478 Skrevet 9. mai 2021 tirben skrev (18 timer siden): Synes det var veldig høyt nivå i gårsdagens sending jeg! Denne fredagen var langt bedre enn fredagen før - og jeg sa jo at jeg synes noen få har holdt nivået oppe. Men Grand Prix stemningen er der med røyk og lysshow, dansere og korister og Gud vet hva. Likte bedre når det var mer nakent og upolert. Men kanskje det ikke var så upolert tross alt... IDGAF skrev (14 timer siden): Det var autotune og diverse på de tidligere sendingene, dessverre. Derfor nivået synker så kraftig når de går live. Det forklarer jo en del. Synes nivået har vært skyhøyt tidligere. Vet du dette sikkert eller er det noe du bare hører av erfaring? Etter å ha hørt en del av sangene på nytt hører man jo at det er litt småsurt enkelte plasser på de innledende rundene også. Har kanskje tenkt at det er fordi de får mikset det bedre i produksjonen før vi får se det. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Både Byron og Cynthia tapte seg enormt for meg i går. Byron valgte en låt som er platt og intetsigende, og ikke får frem den fantastiske stemmen hans i det hele tatt. Enig vedr. Byron i hvert fall. Han hadde en fantastisk duett med Tilla. Men fredagens låt var kjedelig og platt som du sier. Anonymkode: 4ff2d...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #479 Skrevet 14. mai 2021 Yey alle mot alle i kveld!! Er det noen som vet hva slags sanger de skal synge? Låtvalg har faktisk veldig mye å si...... Anonymkode: 4c2c3...c17
IDGAF Skrevet 14. mai 2021 #480 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 12.32): Det forklarer jo en del. Synes nivået har vært skyhøyt tidligere. Vet du dette sikkert eller er det noe du bare hører av erfaring? Etter å ha hørt en del av sangene på nytt hører man jo at det er litt småsurt enkelte plasser på de innledende rundene også. Har kanskje tenkt at det er fordi de får mikset det bedre i produksjonen før vi får se det. Anonymkode: 4ff2d...0a6 Jeg vet det ikke sikkert nei, så var kanskje litt bastant. Kjæresten min jobber i musikkbransjen, og sitter å drive med akkurat det der hele dagen. Så han hører veldig tydelig, nesten litt kjedelig å se slike program med han 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå