AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Kan man ha undulater og nymfeparakitter på badet ? At buret står på badet fast. Og at jeg slipper de løse på badet? Grunnen er at der er det varmt. Vurderer å ha fugl men jeg kan kun ha fugl om de kan bo på badet. Anonymkode: f07b0...82b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Og hvor skal du bygge validerer hen? Eller skal de fly løse i hele leiligheten/huset? Eller er planen å kun ha de i bur 24/7? Anonymkode: 089f7...35f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 De skal være løse på badet. Tenkte å sette opp en stor kvist i taket til dem. Tar selvfølgelig ned dolokket. Anonymkode: f07b0...82b
Myrmica Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Jeg vil ikke tro det er noen ideell løsning. Det blir veldig innestengt på et bad, fuktig, tett luft, og de får jo muligens aldri se sola. Det blir også veldig lite stimuli i form av inntrykk utenifra. Fugler er smarte dyr, og er jo laget for å fly over lange avstander, så en tilværelse innestengt på et bad tror jeg ikke er særlig bra. Normal romtemperatur er vel ofte greit? Eller har du det veldig kaldt i resten av huset? 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Det du beskriver er ikke forsvarlig dyrehold. Drop det!!!! Anonymkode: 65e22...aac 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Det er ganske normal romtemperatur i stua og kjøkkenet også. Men det er litt kaldere der enn på badet. Anonymkode: f07b0...82b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå