Gå til innhold

The Family Chantel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en merkelig familie. Eller gal er vel rett ordet.

Sesong 2 er visst klar nå, å sendes fra tirsdag. Det er visst enda en av de, en bror med kone som flytter tilbake til hjemstedet. Lurer på om han er like gal som resten av gjengen. 

Nå er jo ikke moren og søsteren til Pedro helt gode de heller. Med de to familiene kan det ikke bli annet enn drama. 

Flere som skal se den nye sesongen? 

Anonymkode: 56e34...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Familien skuffer ikke. De er virkelig gale og ute etter å lage bråk hele tiden. 

Pedros mor og søster er ikke helt gode de heller.

Anonymkode: 56e34...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledelsen familie er helt loco! Det finnes faktisk ikke ord for å beskrive hvor strait up crazy de er. Chantel sin er hakket bedre, men likevel sinnsyke de også. 

jeg tror P & C hadde hatt et godt og lykkelig forhold om vare familiene dems hadde holdt seg unna. 

Anonymkode: b46d3...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ledelsen familie er helt loco! Det finnes faktisk ikke ord for å beskrive hvor strait up crazy de er. Chantel sin er hakket bedre, men likevel sinnsyke de også. 

jeg tror P & C hadde hatt et godt og lykkelig forhold om vare familiene dems hadde holdt seg unna. 

Anonymkode: b46d3...267

Enig :) 

Anonymkode: 56e34...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de første 5 episodene nå (ligger på Discovery). Og ja, jeg vet serien i stor grad er scriptet men nå har de tatt det litt for langt. 
Ingen er SÅ gale, og de er ikke spesielt dyktige skuespillere... likte forrige sesong bedre, da kunne man fortsatt late som om det kunne være litt ekte...

men bare å stålsette seg for drama, krisemaksimerering og konspirasjonsteorier..

Anonymkode: 27ca1...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

De er så ekstreme t man skulle nesten tro at de har fått utdelt manuskript.

Anonymkode: 56e34...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg så sesong to nettopp, og altså hun mora, Karen, hun er verst. De foreldrene er jo skeptiske til alt og tror alt er svindel 😂

Anonymkode: dc126...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...