Gå til innhold

Gutter som er på..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg vil, trenger vel å blåse ut litt, og høre fra andre som har opplevd eller vært gjennom det samme? 

Har meldt meg en gutt, som tydeligvis ikke kunne <wine and dine> for et ligg engang, og prøver å ikke ta dette personlig. 

Prøver å si til meg selv at jeg egentlig er heldig. På grunn av at han var direkte, og sa at jeg var pen, men at han forholdsmessig ser etter noe annet i et forhold. 

Jeg tenkte at det var greit å kunne melde litt å bli kjent. Jeg var keen, og tenkte at det kunne vel være greit å ligge etter å ha meldt litt, vet tross alt ikke når neste gutt kommer.. 

Tydgivis var dette ikke noe som var godtatt, og ble rast avblåst med stillhet. Da jr gorøvd eå fortelle om at jeg ville bli kjent først, så var det gjennom handlinger hans måte, eller ingenting. 

Tydlig at han har mange venner og venninner, så er vidnt å se han lykkes med flere arenaer på froskklellige låter, og at han velger å ta en dritt sekk rolle på seg ovenfor meg.

Jeg var bare noe der og da, men  at andre som har hisptorer med at de fikk møte gutten osv, opplever jeg kaldt vann i ansiktet. Her var jeg tydlgivs ikke fin nok til å meldes med engang.. Og jeg var altfor tydelig på at jeg var keen i tillegg.. 

Vanskelig å finne gutter å falle for, han var altfor selvsikker, flink med ord og fikk for mye makt for fort. Antageligvis ikke så keen, og føler meg skikkelig dritt.. 

Oppleves som at jeg har tråkket feil på personlighet og væremåte i frohod til sosialt sett også, siden han endte opp med å ville blokkere meg, paga et jeg forsøkte å <rydde opp> etter like kommunikasjon.

Hvorfor kunne han ikke bare ha sagt det rett ut? At han ikke ville snakke, bare ligge, og hvorfor er det så feil å meldes litt underveis? Har hørt om flere der, hva er greia? 

Selv om han sa jeg var pen, var jeg visst ikke så pen, og alt ble bare mas og støy. Sykt deprimert.. 

Vanskelig å ikke ta sånne hendelser personlig, på mange måter e Ryan vinneren. Flest venner og venninner(snoka, eneste grunnen til hvorfor jeg vet) sosialt sett så vinner han utifra situasjonen.. 

Lurer på om vennene og venninnene vet han være sånn.. Opplever det som at sosialt sett, har man så mye å vinne på det å klare å ha sex med personer som du bare synes er halvveis.. Du får relasjoner, opplevelser og historier.. Ande siden, blir bare tap. 

Utrolig vondt å være på andre siden, og enda vanskeligere å godta både  egoet mitt sin del, og for situasjonens del. Over der det uansett, kunne vært bra, men tydeligvis manglet det noe.. 

Anonymkode: 0c009...5f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette samme fyren som for et år siden,  eller har du omsider blitt kjent med noen ny?  Jeg sitter med samme følelsen som før, nemlig at du greier å ødelegge for deg selv, med den rotete kommunikasjonen din. Antagelig tenker du like komplisert som du skriver,  og det skremmer "gutter" vekk. 

Du er gammel nok til å ligge med meg, som er over 50, men jeg hadde også skygget banen etter en stund med chatting med deg.  Sorry, men sånn er det. 

Anonymkode: cf408...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er dette samme fyren som for et år siden,  eller har du omsider blitt kjent med noen ny?  Jeg sitter med samme følelsen som før, nemlig at du greier å ødelegge for deg selv, med den rotete kommunikasjonen din. Antagelig tenker du like komplisert som du skriver,  og det skremmer "gutter" vekk. 

Du er gammel nok til å ligge med meg, som er over 50, men jeg hadde også skygget banen etter en stund med chatting med deg.  Sorry, men sånn er det. 

Her antar du utrolig mye... 

Vet ikke hva eller hvem du sikter til, men lite konstruktiv og rotete innlegg fra deg..

Ikke mye mer å tilføre, da hva du sier ikke har rot i noesomhelst..

Noen skrivefeil, ja, men lett å skjønne mening og innhold i hva som står. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Her antar du utrolig mye... 

Vet ikke hva eller hvem du sikter til, men lite konstruktiv og rotete innlegg fra deg..

Ikke mye mer å tilføre, da hva du sier ikke har rot i noesomhelst..

Noen skrivefeil, ja, men lett å skjønne mening og innhold i hva som står. 

Jeg skal jo ikke ta gift på at du er samme person jeg tenker på. Du kan jo fortelle litt om deg selv?  

Og ja, du har plenty skrivefeil,  men også en veldig rar måte å uttrykke deg på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal jo ikke ta gift på at du er samme person jeg tenker på. Du kan jo fortelle litt om deg selv?  

Og ja, du har plenty skrivefeil,  men også en veldig rar måte å uttrykke deg på. 

Vet ikke hva slags grunnlag du legger det å ligge med deg på, egtl. Men skal ikke legge meg oppi dine preferanser. 

Snakket med en gutt som var totalt <care>, meldte aldri og ville høre mer rundt type personlighet osv. 

Det å ikke melde om dette, kan ikke gå på meg, det er ansvarsfraskrivelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget forstår jeg ingenting av :klo:

Anonymkode: 08a13...86a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...