AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Flere damer som har merket det. Utvalget er ganske spesielt kan man si. Hvor er alle de normale menna blitt av? Anonymkode: 176e1...69a 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere damer som har merket det. Utvalget er ganske spesielt kan man si. Hvor er alle de normale menna blitt av? Anonymkode: 176e1...69a De er vel tatt allerede 😅 Anonymkode: 92d77...639 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Så det er ingen som er bra nok for deg? Hvordan ser du ut selv da egentlig... Anonymkode: 5cdbc...845 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så det er ingen som er bra nok for deg? Hvordan ser du ut selv da egentlig... Anonymkode: 5cdbc...845 Jeg utgir meg ikke for å være noe jeg ikke er. Jeg kommer stelt og pen i tøyet på date, hvor jeg er høflig, smiler ler og kommer med litt varme og energi. Jeg holder øyekontakt og viser alminnelige sosiale ferdigheter. Jeg stiller oppfølgingsspørsmål. Jeg har en normal frisyre og god hygiene, jeg har tatt vare på både huden og tennene mine. Jeg banner ikke, snuser og røyker ikke, drikker med måte. Du tenker jeg har veldig god kjemi med noen som stiller med det motsatte? Anonymkode: 176e1...69a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå