AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Hei! Jeg har akkurat fått meg Tinder😊Det var litt nervepirrende skal jeg innrømme, å legge ut bilder av meg selv der😅 Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi oppdaterer hverandre om vi har fått matcher, hvordan samtalene går, og kanskje også dater? Hadde vært gøy å følge med på dere andre også😊 Som sagt synes jeg det var litt skummelt å ha bilder der, håper ikke jeg kjenner noen. Men samtidig så er jo de eventuelt på Tinder også🙈 Følte meg også litt dum, for jeg har kun turbilder hvor jeg er alene på bildene og ser i kamera. Det er så standard med turbilder! Foreløpig har jeg sveipet to menn til høyre, og ikke fått match med noen av dem. Håper veldig på at han ene sveiper meg til høyre, han så interessant ut. Håper noen flere blir med i tråden😊 Anonymkode: 8bf4f...b00
Hunmedham Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Et øyeblikksbilde av forumet. Tre av fire tråder i bildet handler om Tinder. Det er mange andre også. Fortell gjerne hvorfor du følte at du trengte å opprette enda en for å si det sier.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Hunmedham skrev (3 minutter siden): Et øyeblikksbilde av forumet. Tre av fire tråder i bildet handler om Tinder. Det er mange andre også. Fortell gjerne hvorfor du følte at du trengte å opprette enda en for å si det sier. Flere av de trådene der handler om rare profiler, falske profiler, dun erfaring med tider, osv. Denne tråden skal (så vidt jeg kan se) handle om matcher, dater og samtaler man har pågående med folk på tinder. Syns ikke det var feil av ts å opprette denne tråden Anonymkode: 34832...6e1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Forøvrig: lykke til ts! Jeg er ikke på tinder lengre, da jeg traff kjæresten min der, men mye rart og moro på tinder! Anonymkode: 34832...6e1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Jeg er enig med @Hunmedham Det er en klassisk nybegynnertabbe å tro at en tråd skal bli så populær, at den havner opp på førstesida til enhver tid. Den neste som kommer om 1-2 dager, vil også ha sin egen tråd. Dessuten har du en overskrift som sier nada, og trolig gjør at moderator ønsker å lukke tråden. Jeg har ennå ikke sett en eneste tråd av typen "tråden for oss, som.........." , som har fungert. Anonymkode: 19159...f7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå