Gå til innhold

Tinder, erfaringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei er singel og har prøvd tinder. Blir en del matcher, men vanskelig å holde chatten i gang der. Finnes det andre apper som er bra?

Noen som har hatt suksess der? Bruker man den mest for forhold er den mer rettet mot å ligge? 

Anonymkode: 275f2...913

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å flytte samtalen over på f.eks Snap. 

Hatt varierende hell. Møtt noen bra menn, men av ulike grunner har det ikke blitt noe langvarig forhold 

Anonymkode: c2c37...7ec

Skrevet

Det er jo ikke appen sin feil. Det er jo menneskene du møter(og kanskje deg)  som er dårlig på å holde samtalen i gang ved match. 

En match med et fjes på en  app føles nok ikke særlig forpliktende, så da blir det til at en ikke prioriterer å svare.  Kanskje har en flere matcher, så du foesvinner litt i mengden....? Samt at en har skrudd av notifications...

Da jeg var på tinder så var jeg innom appen på kveldstid,  rett før jeg skulle legge meg. Var aldri innom appen på jobb/trening/sosialt.    

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Mine to siste dater var gjennom Facebook Dating.  Dette var to damer som ikke hadde vært på Tinder eller andre apper, og rukket å bli lei. Jeg tror det er en stor del av problemet,  man går lei av utallige blindveier, og tomme meldinger, og så blir innsatsen bare halvhjertet etterhvert.  

Å greie å få i gang en god samtale, og å holde den gående, er jo en sosial ferdighet, som noen mangler, og kanskje derfor blir værende på datingsider i lang tid.  Og så har du de andre, som skriver og skriver, og egentlig bare vil ha en nettkjæreste. 

Mitt råd er å fortsette med Tinder, men avslutt fortere med de som ikke kommuniserer slik du vil. Og tenk gjennom din egen stil, om du er nysgjerrig, og inviterer inn i samtalen.  

Anonymkode: 28dfd...6a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes Tinder fungerer veldig bra, men jeg er ikke egentlig på jakt etter et forhold. Som "sjekkeapp" er det genialt. Bruker Tinder hver dag.

Anonymkode: eeffe...02a

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det er masse kleine menn der. De fremstiller seg annerledes på nett, så det blir mange bom møter irl. Skikkelig kipt å bruke tid på.

Anonymkode: ec7f0...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...