AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Noen som har brukt det? Jeg startet på fredag. Har foreløpig gått ned 2,5 kg, har prikking i fingre, tær og ansikt samt sover som en bevisstløs hele natta. Har null migrene da. Noen andre med erfaring? Anonymkode: 99e5c...121
Strikkemamsen Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Hei. Jeg har prøvd men det hjalp dessverre ikke på migrenen min. Prikking og div andre symptomer forsvant etter noen uker
Anki- Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Jeg har brukt Topimax før - ikke mot migrene, men mot epilepsi, og aldri har jeg reagert så voldsomt på noen tabletter som på dem. Jeg gikk ned en del i vekt, jeg sleit med å ordlegge meg og klarte ikke å skrive helt enkle ord for hånd. Helt vilt skummelt å reagere sånn på tabletter. (Ikke uten grunn de ofte kalles for Dopimax) Lykke til - håper de vil funke for deg! 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Jeg prøvde og Topimax for migrene, men jeg ble psykisk dårlig av de. Var grusomt så måtte slutte fordi jeg var kronisk deprimert av de. Anonymkode: a92b3...144
Matas Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Tråden er ryddet for diskusjon rundt medisindosering. - Matas, mod.
Kalevala Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Hei! Mange har god nytte av Topimax mot Migrene. Det er viktig å trappe sakte opp. Generelt anbefales det å teste ny forebyggende medisin i 3 måneder, for å gi bivirkningene tid til å roe seg. Hvis de ikke er uutholdelige da. Lykke til! Heldigvis finnes det flere ulike typer forebyggende hvis det skulle vise seg at Topimax ikke fungerer for deg. Du har antakelig testet flere allerede, for Topimax er sjelden den første som prøves ut. https://hodepinenorge.no/hodepine/forebyggende-medisin/
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Kalevala skrev (27 minutter siden): Hei! Mange har god nytte av Topimax mot Migrene. Det er viktig å trappe sakte opp. Generelt anbefales det å teste ny forebyggende medisin i 3 måneder, for å gi bivirkningene tid til å roe seg. Hvis de ikke er uutholdelige da. Lykke til! Heldigvis finnes det flere ulike typer forebyggende hvis det skulle vise seg at Topimax ikke fungerer for deg. Du har antakelig testet flere allerede, for Topimax er sjelden den første som prøves ut. https://hodepinenorge.no/hodepine/forebyggende-medisin/ Jeg har prøvd flere før ja. Noen har fungert i flere år før virkningen har avtatt. Bivirkningene er bare litt plagsomme. Verst at jeg ikke er sulten egentlig. Får bare vente og se🤗. Har ikke hatt migrene denne uka hvertfall og det er et godt tegn👍🏻 Anonymkode: 99e5c...121 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Topimax viket ikke på min migrene + at den den tok vekk hukommelsen min, plutselig så husket jeg lite om ting jeg hadde lest og sett på nyhetene etc når jeg skulle snakke om dette med andre mennesker. Forstod ingenting, til jeg leste vedlegget følgte med Topimax. Anonymkode: 0a453...3c9
Candiru Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 Jeg prøvde for mange år siden men sluttet egentlig før jeg fant ut om den hadde noen effekt eller ikke. Fikk en veldig plagsom bivirkning, alt jeg puttet i munnen smakte søtt. Det var såpass ekkelt at jeg ikke ville fortsette. Søtsmaken var tilstede hele tiden.
Matas Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 Tråden er ryddet for kommentarer til modereringen. - Matas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå