Gå til innhold

Syk bare 2 dager

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg blir så unaturlig fort frisk. Om kvelden for 2 dager siden fikk jeg hode pine og frysninger. Våknet opp i går med ekstremt vond hals, ingen stemme, høy feber, og lå i sengen hele dagen fordi jeg ikke orket noe. Idag føler jeg meg helt frisk. Dette skjer nesten hvergang jeg blir syk, og føler meg så dom når jeg ringer inn syk på jobb, men kan komme på jobb dagen etter. Jeg tok fri i dag også da jeg var usikker på om hvordan jeg kom til å føle meg. Hvorfor blir jeg så fort frisk? Hører når folk er syke så er de syke i flere dager. Mens jeg føler at jeg nesten bare innbiller meg hele greia.. 

Er selvsagt glad for å bli fort frisk, forstår bare ikke hvorfor? Og hva som gjør meg syk? 

(jeg testet meg for korona, men var negativ.) 

Anonymkode: d39ec...f6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

(er redd de på jobben tror at jeg bare later som) 🙈

Anonymkode: d39ec...f6c

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kroppen din klarer å ta knekken på sykdommen raskt siden du får høy feber. Jeg får nesten aldri feber og har sykdom som sitter i leeenge

Anonymkode: 45b4d...449

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også syk i 1-2 dager. Jeg har svært sjelden noe særlig feber. Tror jeg har hatt 39 i feber tre ganger i mitt 40 år lange liv. 

Jeg kan starte med vondt i halsen, hodet og vondt i kroppen også er det over på maks 2 dager. Synes også det er rart, men veldig fornøyd. Det er akkurat som om jeg får et annet virus enn andre rundt meg. 

Anonymkode: 96324...411

AnonymBruker
Skrevet

Hva så hva jobb tenker? Det viktigste er jo at du blir frisk fort.

Anonymkode: 50c75...01e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du blir fort frisk. Jeg tror arbeidsgiveren din setter pris på at du kommer på jobb når du er frisk. Det er nok av de som tar 3 "sykedager" hver gang for å få "fullt utbytte" av egenmeldingen. Jeg tar sjeldent ut alle 3 dagene. Kun hvis det er noe smittsomt som f.eks omgangssyke. Jeg blir fort frisk.

Anonymkode: fc080...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...