Gå til innhold

Påloggingsstatus, synlig - ikke synlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Under "Sikkerhet og personvern"-kategorien i profilinnstillinger så kan man velge om om man vil ha synlig status eller ei. Det står følgende:

"Hvis påloggingsstatusen din er synlig vil andre brukere kunne se at du er logget på i lister over innloggede brukere, i tillegg til å se hvilken side du er på."

Mitt spørsmål er; hvor kan man se hvilke sider andre brukere er logget på? Jeg vet at man på forsiden kan se alle brukernavnene listet opp, og mener det var en tilsvarende bolk med brukernavn nederst i hver forumtråd tidligere. Mulig jeg husker feil. Noen som kan kaste lys på saken?

 

Anonymkode: 303b0...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 13.56):

Under "Sikkerhet og personvern"-kategorien i profilinnstillinger så kan man velge om om man vil ha synlig status eller ei. Det står følgende:

"Hvis påloggingsstatusen din er synlig vil andre brukere kunne se at du er logget på i lister over innloggede brukere, i tillegg til å se hvilken side du er på."

Mitt spørsmål er; hvor kan man se hvilke sider andre brukere er logget på? Jeg vet at man på forsiden kan se alle brukernavnene listet opp, og mener det var en tilsvarende bolk med brukernavn nederst i hver forumtråd tidligere. Mulig jeg husker feil. Noen som kan kaste lys på saken?

 

Anonymkode: 303b0...644

Gå til forsiden. Velg komplett liste. Da kommer opplysninger frem. Da kan du lese: Frøken x viser emne Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: ed3a2...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...