Gå til innhold

Navnet Rebecca eller Iselin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville valgt Rebekka av disse to. Iselin føler jeg er et 80-tallsnavn på linje med Jeanette og lignende navn. Ikke noe galt i 80-tallsnavn, altså, men personlig liker jeg bedre mer klassiske navn.

Anonymkode: dc409...995

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville valgt Rebekka av disse to. Iselin føler jeg er et 80-tallsnavn på linje med Jeanette og lignende navn. Ikke noe galt i 80-tallsnavn, altså, men personlig liker jeg bedre mer klassiske navn.

Anonymkode: dc409...995

Ok. Syntes litt omvendt, rebekka er litt 80talls. Samne med Linda og Cecilie. 

Anonymkode: 114ab...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men tenker bare på Iselin Mikkelsen. Ville gått for Rebekka :)

Anonymkode: cd7df...00e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca 😃 Tøft navn, synes det er litt mindre brukt åså.

Anonymkode: 3df17...276

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvorfor ferbinde navnet med rosa?☺

Anonymkode: 114ab...c32

Det er et uttrykk. Litt sånn søt, bortskjemt prinsesse som bare sitter der uten egentlig å foreta seg noe. Det er det JEG forbinder med Iselin. Samme sjanger som Charlotte og Celine. Veldig, veldig sukkersøt prinsesse.

Anonymkode: e72ca...d76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er et uttrykk. Litt sånn søt, bortskjemt prinsesse som bare sitter der uten egentlig å foreta seg noe. Det er det JEG forbinder med Iselin. Samme sjanger som Charlotte og Celine. Veldig, veldig sukkersøt prinsesse.

Anonymkode: e72ca...d76

Sukkersøt prinsesse😂 Kan jo passe til ei lita babyjente det da. Enig, Iselin er veldig søtt. Bebi aktig. 

Anonymkode: 114ab...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 11.58):

Ville valgt Rebekka av disse to. Iselin føler jeg er et 80-tallsnavn på linje med Jeanette og lignende navn. Ikke noe galt i 80-tallsnavn, altså, men personlig liker jeg bedre mer klassiske navn.

Anonymkode: dc409...995

Anonymkode: 114ab...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca, vakkert og et mindre brukt navn enn Iselin. På vår dialekt sier vi Rebækka. Jeg vet kun om ei Rebecca, men iallefall 5 stk som heter Iscelin eller Iselin. Hvordan tenker dere at dere skal eventuelt bruke det navnet, si Isselin eller Iselin? Vi har to her som heter Iselin, men de bruker navnene ulikt. Ei uttales Isselin, andre Iseliiiin(overdrev her slik at du skal forstå forskjellen). 

Vokste opp med ei Rebecca og Iselin, skulle man "tulle" men navnet Rebecca, blei det Becca eller andre fine navn. Men med navnet Iselin var det speiselt en variant som gikk igjen, og det var blant annet Pisselinn. 

Anonymkode: ec2d7...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rebecca, vakkert og et mindre brukt navn enn Iselin. På vår dialekt sier vi Rebækka. Jeg vet kun om ei Rebecca, men iallefall 5 stk som heter Iscelin eller Iselin. Hvordan tenker dere at dere skal eventuelt bruke det navnet, si Isselin eller Iselin? Vi har to her som heter Iselin, men de bruker navnene ulikt. Ei uttales Isselin, andre Iseliiiin(overdrev her slik at du skal forstå forskjellen). 

Vokste opp med ei Rebecca og Iselin, skulle man "tulle" men navnet Rebecca, blei det Becca eller andre fine navn. Men med navnet Iselin var det speiselt en variant som gikk igjen, og det var blant annet Pisselinn. 

Anonymkode: ec2d7...c80

Jeg liker at navnet uttales litt mer Iseliin, og ikke Isselin. 

Anonymkode: 114ab...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 13.40):

Personlig ville jeg valgt Iselin, men synes begge er fine ☺️

Anonymkode: 0d601...726

😊

Anonymkode: 114ab...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Iselin er et kjempefint navn ♥️ Rebekka er for hardt, nesten kjeftete på en måte. 

Anonymkode: 9563c...7a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Rebekka. 
Stødig, vakkert og sterkt. 
men jeg syns skrivemåten her er avgjørende for om jeg liker det eller ikke. Rebecca syns jeg ikke er fint i det hele tatt. 

Anonymkode: 5729d...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Definitivt Rebekka. 
Stødig, vakkert og sterkt. 
men jeg syns skrivemåten her er avgjørende for om jeg liker det eller ikke. Rebecca syns jeg ikke er fint i det hele tatt. 

Anonymkode: 5729d...ad7

Enig!

Iselin er sukkersøtt.

Anonymkode: d39bb...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 23.48):

Iselin er et kjempefint navn ♥️ Rebekka er for hardt, nesten kjeftete på en måte. 

Anonymkode: 9563c...7a5

Den er jeg litt enig i. Derfor de skiller sdg veldig de to navnene. 

Iselin ser jeg for meg er ei sukkersøt lita jente. 

Rebecca er tøffere og mer kvass, frekk😄

Anonymkode: 114ab...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...