AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Jeg er 26 år gammel og har funnet ut at menn på egen alder ikke gir meg noe, i hvert fall ikke det jeg ønsker. De er umodne, kunnskapsløse og strevsomme. Jeg ønsker en partner som har ordnet liv, tyngde, erfaring, kompetanse og klokskap. 40-50 år, tenker jeg. Men hvordan skal dette skje uten at jeg blir oppfattet som en lykkejeger, eller en som blir sett på som en inntrenger i noens slekt der det kanskje er barn og andre familierelasjoner som vil reagere negativt på at eksen og faren får en ung samboer eller ektefelle? Og hvordan skal jeg dempe en slik manns usikkerhet på meg, om jeg er en han kan regne med på ordentlig, på grunn av aldersforskjellen? Jeg har selvinnsikt nok til å skjønne at jeg utseendemessig vil kunne oppfattes som en sånn lykkejeger, og som kan få en mann til å ha tvil om hvor dedikert jeg vil være til forholdet over tid. Samtidig tror jeg at jeg har hjerne nok til å fremstå som en moden partner, og det er jo nettopp dette som får meg til å søke en mann som er eldre enn meg selv. Anonymkode: a6f7f...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Forstår behovet for en voksen mann. Menn på din egen alder er fortsatt ofte bare «gutter». men må du opp i 40-50 år? hva med de på 35? tror du må tenke litt mer langsiktig. hvis du selv ønsker barn får du dem neppe med en på 50. og hvis du likevel gjør det, får dine barn en svært gammel far. Ønsker du virkelig dette? Og du blir kanskje enke når du selv er 40.. og tro meg- når du er 40 og enke er de beste mennene (som før var gutter) allerede tatt... sikt litt lavere i alder. Tror det gjør deg lykkeligere på sikt..! Anonymkode: 9a8f5...7f8 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Det finnes mange "voksne menn" som kan tenke seg en litt yngre partner. Men under 30 er kanskje litt ung for en på 50. Det er gjerne etter 30 man er mer etablert i seg selv og egen identitet. Jeg selv er 38 og har et forhold til en mann på 60. Tror ikke vi kunne fungert sammen om aldersforskjellen var større, eller at vi hadde møttes da jeg var i 20-årene - da er det lettere å ikke vite hva man egentlig vil, og vokse fra hverandre. Anonymkode: bb3fb...6e8 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 M51 her. Det er i hvertfall stor forskjell på å fantasere om en "venninne", eller ff, og det å se for seg en livspartner som er så mye yngre. I kjendismiljøer ser man jo av og til store aldersforskjeller, men i min bekjentskapskrets har det stoppet ved 15 år. Jeg vet egentlig ikke hvilke miljøer du skal lete i, men jeg tror ganske mange av de mennene som kunne tenkt seg noe sånt, faktisk ikke har den modenheten du ser etter. Og hvis du finner dem, så hadde de også samme personligheten da de var 30. Anonymkode: a49bc...ea6 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 K50 her. Du må ikke gå så høyt i alder for å finne fine modne menn. Noen av de mest voksne og modne mennene jeg kjenner er mellom 30 og 40 år. Det er faktisk mange tullebukker av de eldre, ikke nødvendigvis at modenheten kommer så tydelig fram i et forhold. Du søker på Tinder eller andre datingapper, og setter f.eks øvre grense på 40 år og nedre på 30. Regner med at du vil få match med mange som er sånn 10 år eldre da, så får du treffe dem og gi dem en sjanse. Anonymkode: 7dc7c...4fa 6
Gjest Alterego666 Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet egentlig ikke hvilke miljøer du skal lete i, men jeg tror ganske mange av de mennene som kunne tenkt seg noe sånt, faktisk ikke har den modenheten du ser etter. Truer words have have seldom been spoken. M53. Endret 7. januar 2021 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Før du begir deg ut på dette eventyret bør du ta en tur innom psykolog og få bearbeidet de daddy issues du måtte ha. Anonymkode: be395...884 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Det gjør du lurt i, jenta mi. Vi menn i 50åra knuller som guder. Anonymkode: cd322...d75 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 TS her. Dette er ikke "daddy issues". Jeg er på vei mot 27 år og ser etter mann som har passert 40. Jeg forstår ikke helt at det skulle være noe stort problem. Jeg forstår at differansen blir en del mer dersom denne mannen er 48 og ikke 41, men vi snakker likevel ikke om en 19-åring og en 60-åring her. Dette er ikke noe "eventyr" eller noe å hverken mistenkeliggjøre eller å le av. Men poenget i et av innleggene over, om at de i den alderen som kunne tenke seg en dame i 20-årene, kanskje er mindre modne, slik at det hele går opp i opp. Det er jo ikke hensikten. Det er jo modenheten og voksenheten jeg ser etter, både som livsledsager og - jada, det også - i sengen. Anonymkode: a6f7f...f4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Dette er ikke "daddy issues". Jeg er på vei mot 27 år og ser etter mann som har passert 40. Jeg forstår ikke helt at det skulle være noe stort problem. Jeg forstår at differansen blir en del mer dersom denne mannen er 48 og ikke 41, men vi snakker likevel ikke om en 19-åring og en 60-åring her. Dette er ikke noe "eventyr" eller noe å hverken mistenkeliggjøre eller å le av. Men poenget i et av innleggene over, om at de i den alderen som kunne tenke seg en dame i 20-årene, kanskje er mindre modne, slik at det hele går opp i opp. Det er jo ikke hensikten. Det er jo modenheten og voksenheten jeg ser etter, både som livsledsager og - jada, det også - i sengen. Anonymkode: a6f7f...f4d Vil du virkelig ha en 50 år gammel mann som går etter smårips? Hva sier det om hans personlighet? Anonymkode: 9e134...199 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil du virkelig ha en 50 år gammel mann som går etter smårips? Hva sier det om hans personlighet? Anonymkode: 9e134...199 🤣 Det oser ikke modenhet i alle fall. Anonymkode: be395...884 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Forstår behovet for en voksen mann. Menn på din egen alder er fortsatt ofte bare «gutter». men må du opp i 40-50 år? hva med de på 35? tror du må tenke litt mer langsiktig. hvis du selv ønsker barn får du dem neppe med en på 50. og hvis du likevel gjør det, får dine barn en svært gammel far. Ønsker du virkelig dette? Og du blir kanskje enke når du selv er 40.. og tro meg- når du er 40 og enke er de beste mennene (som før var gutter) allerede tatt... sikt litt lavere i alder. Tror det gjør deg lykkeligere på sikt..! Anonymkode: 9a8f5...7f8 Du kommer med så mage myter. Det er ingen problem å ha eldre far. Kjenner et par ektepar med 20-30 års alderforskjell som har barn og det har gått bra siden mor er ung. Anonymkode: 485ee...125
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil du virkelig ha en 50 år gammel mann som går etter smårips? Hva sier det om hans personlighet? Jeg skrev 40-50, ikke heng det fast i det høyeste tallet. Tenk "40-årene". Og her er del vel jeg som "går etter", ikke omvendt. Og dette har jeg tenkt på i to-tre år. Anonymkode: a6f7f...f4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil du virkelig ha en 50 år gammel mann som går etter smårips? Hva sier det om hans personlighet? Anonymkode: 9e134...199 Er 26 år smårips? Ta deg sammen. Anonymkode: cd322...d75 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Skrevet 7. januar 2021 En bekjent var 58 når han gifta seg med en litauisk dame på 32 år. De har fått 2 barn, Det går veldig fint med dem. Mannen ser yngre ut enn han er og han har god helse. En annen var 45 da han giftet seg med en på 23 fra sibir. De venter med å få barn til hun er ferdig med studiene. Men planlegger barn. Anonymkode: 485ee...125
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Skrevet 7. januar 2021 ...og jeg (TS) er altså hverken fra Litauen eller Russland, jeg er opprinnelig fra Skien! Christ... Anonymkode: a6f7f...f4d 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ...og jeg (TS) er altså hverken fra Litauen eller Russland, jeg er opprinnelig fra Skien! Christ... Anonymkode: a6f7f...f4d Spiller ingen rolle. Bare forteller at mange voksne menn jeg kjenner har mye yngre ektefeller. Anonymkode: 485ee...125
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spiller ingen rolle. Bare forteller at mange voksne menn jeg kjenner har mye yngre ektefeller. Anonymkode: 485ee...125 Det vet nok TS fra før. Det er mange jenter med dårlige fedre der ute. Så det vil alltid være noen griser som får seg ung dame. Anonymkode: be395...884 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #19 Skrevet 7. januar 2021 Dette må være en trolletråd. Stakkars eventuelle barn som skal settes til verden av degenererte sædceller hvor man ikke ser resultater før om 3-20 år med barnekreft, autisme, evneveikhet og schizofreni. Tipper TS er en tilårskommen mann. Modne menn finnes også i 20-årene, men du bør jo helst være moden selv for å klare tiltrekke deg de. I studiekretsene mine var det mange jevngamle jenter og gutter som fant hverandre og holder fortsatt sammen. Men klart, om man suser vekk ungdommen sin så må man ta til takke med umodne gærne gubber i 30-40-åra som allerede har barn fra før av men ikke klarer holde på damer mer enn maks 7-8 år, eller gæmlisene i 50-åra som har rynker herfra til hælvete. Anonymkode: 91708...863 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #20 Skrevet 7. januar 2021 Det er da svært så høyt i alder du vil, ts. Jeg skjønner deg til dels når det gjelder menn i 40-åra, jeg hadde det litt sånn selv da jeg var 25 - 30. Du ser liksom litt mer hvem de er når de blir såpass voksne. Men jeg kjenner da en hel del voksne, modne og fornuftige menn i 30-åra også. Anonymkode: aa5a5...f2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå