Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om tre ukers tid har jeg time på fornebuklinikken for og få silikon i puppene.Jeg har i den forbindelse noen spørsmål til dere som har silikon pupper. ;)

Jeg har nå en 75 liten b eller 80 a (kommer ann på str på Bh'n.) og jeg ønsker meg en fyldig C.

Noen her med erfaringer fra fornebuklinikken?

Har dere innlegget over eller under muskelen? Tok det lang tid før dere kunne fortsette hverdagen?

Hvilken strørrelse har dere, og er dere fornøyde?

Er det flere her inne som skal få seg silikonpupper i nærmeste fremtid?

Takker for alle svar.

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om tre ukers tid har jeg time på fornebuklinikken for og få silikon i puppene.Jeg har i den forbindelse noen spørsmål til dere som har silikon pupper. ;)

Jeg har nå en 75 liten b eller 80 a (kommer ann på str på Bh'n.) og jeg ønsker meg en fyldig C.

Noen her med erfaringer fra fornebuklinikken?

Har dere innlegget over eller under muskelen? Tok det lang tid før dere kunne fortsette hverdagen?

Hvilken strørrelse har dere, og er dere fornøyde?

Er det flere her inne som skal få seg silikonpupper i nærmeste fremtid?

Takker for alle svar.

Hei :)

Jeg var før helgen på colusseumsklinikken å fikk lakt inn silikoninplantat, ble sååå fornøyd!! :-D

Brukte fra før av 70 a, av og til kunne det bli for stort..

Så jeg bestemte meg for å legge inn 325 g i hver, noe som tilsvarer en c/d- cup, og d så egentli veldi naturlig ut, ikke for mye eller for lite, meget bra syns jeg da :)

Vil anbefale å legge inplantatet over muskelen, spesielt visst du har en tung fysisk jobb eller lignende.

Har du lite bindevev i brystet bør det vel legges under muskelen, men dette avgjøres av deg og legen :)

Di første dagene måtte jeg ha hjelp til nesten alt, klarte ikke gå eller gjøre mye, måtte ha hjelp til å komme meg på toalettet, så det beste var å ligge i ro fant jeg ut, men du får jo smertestillende for dette, så smertene trenger du ikke uroe deg for ;)

Men uansett så er det da anbefalt for våres eget beste å holde sengen og ligge høyt di første dagene :)

Du får ha lykke til da, håper du blir fornøyd! ;)

Skrevet

Ta turen innom cee cees dagbok her på forumet, så kan du diskutere og lese om andres erfaringer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...