Gå til innhold

Er det gjensidig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg tydeligvis blitt betatt av en kollega av meg. Vi har god kjemi og vi har det hyggelig sammen. En dag fikk vi begge intens øyekontakt som varte lenger enn det som kanskje er normalt. Var virkelig intenst, jeg får sommerfugler i magen og liker å være rundt henne. 

Det hender det kan være litt kleint mellom oss, spesielt om vi er helt alene, er en energi der som jeg kan føle. Hun er hjelpsom og når jeg skulle ut med papp, hjalp hun meg og holdt opp begge dørene for meg og spurte meg om jeg klarte det «alene». Og når vi skulle ha varetelling sa hun noe lignende som «du kan jo bli igjen da». Og når jeg skulle hjem den dagen, stod hun bak med meg når jeg skulle ta på klær osv... Tror dere det kan være gjensidig? 

Anonymkode: 1032c...402

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvir mange tråder skal du opprette om det her egentlig? 🤔

Anonymkode: 22c38...098

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å eventuelt date noen på jobb er en god ide når det går bra....men hvem av dere skifter jobb når det blir slutt....?

Anonymkode: ba51a...252

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vær mann nok til å ta avgjørelser selv, vær ærlig å si nøyaktig hva du føler... du får neppe et klask på kinnet hvis det er det du er redd for?

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som hun ser deg som en kollega som trenger litt ekstra støtte.

Anonymkode: e8f73...f2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Å eventuelt date noen på jobb er en god ide når det går bra....men hvem av dere skifter jobb når det blir slutt....?

Anonymkode: ba51a...252

Det er en grunn til at mange kaller det "å drite i matfatet sitt" Så mange forhold som går raskt i oppløsning så er dette en faktor fornuftige mennesker tar med i den ligningen der. Skygg unna er mitt råd, er det bare en arbeidsplass som er midlertidig går det kanskje greit, er det i en jobb der du har måtte kjempe for og få den, trives godt der blir et brutt forhold et mareritt for deg. Stadig vekk se samme personen som man da må bli kvitt i hodet sitt når et forhold går rett vest ender med at man har to problemer. Komme seg videre i livet, og det kan bety at man også må finne seg en ny jobb. Råder ingen til og etablere et forhold på jobben. Det er en risikosport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...