AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Jeg matchet med ei som akk hadde fått seg tinder og vi har siden snakket sammen og kom raskt i kontakt med hverandre på snap og har flyttet samtalen der. Nå har det vel gått 3 uker og jeg finner ikke igjen profilen hennes på tinder... det første jeg tenkte var om hun unmatchet meg, men samtidig så går jo samtalene våres på snapchat som normalt akk som om ingenting har skjedd. Så jeg spurte henne hva som hadde skjedd på tinder og hun sa hun hadde slettet profilen siden hun ble litt lei appen. Hun har jo ikke vært lenge på tinder engang er det mulig å bli lei på så kort tid? Anonymkode: dc131...e07
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Mange driver sånn og sletter appen og oppretter på nytt. Da starter du med "full bunke" igjen som du kan bla gjennom. En jeg datet slettet daten den dagen vi matchet, og vi flyttet også samtalen over til snap/messenger. Tror det er vanlig, det trenger ikke å bety verken at hun satser fullt på deg eller at hun egentlig er ferdig med dating. Anonymkode: a1f4b...49a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har vært innom lignende apper i veldig korte perioder. Prøver meg liksom innimellom på dette nettdating-greiene, men det er liksom ikke for meg. Synes hele opplegget er veldig rart. Blir for 'uekte' kommunikasjon, og rom for masse misforståelser. Jeg må bare innse at jeg må TREFFE folk. Se på dem med egne øyne, ha en ordentlig samtale, se reaksjoner og kroppsspråk. Kanskje hun er litt sånn? At hun syntes Tinder ble litt rart og kleint? Eller kanskje hun fant tonen med deg, og ikke kjente behov for flere potensielle flørter? Hadde ikke tenkt på det som noe negativt hvertfall. Tinder er ikke for alle. Anonymkode: 359bb...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg matchet med ei som akk hadde fått seg tinder og vi har siden snakket sammen og kom raskt i kontakt med hverandre på snap og har flyttet samtalen der. Nå har det vel gått 3 uker og jeg finner ikke igjen profilen hennes på tinder... det første jeg tenkte var om hun unmatchet meg, men samtidig så går jo samtalene våres på snapchat som normalt akk som om ingenting har skjedd. Så jeg spurte henne hva som hadde skjedd på tinder og hun sa hun hadde slettet profilen siden hun ble litt lei appen. Hun har jo ikke vært lenge på tinder engang er det mulig å bli lei på så kort tid? Anonymkode: dc131...e07 Jeg slettet min tinder.. litt fordi jeg har møtt en mann, og fordi jeg ikke gidder noe mer dating på en god stund hvis dette ikke går Anonymkode: bd775...6bd
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Høres ut som meg. Jeg laster det ned, så sletter jeg dagen etter fordi det er så gørrkjedelig og alle sier bare "hei hvordan går det" så har man nødt å copy paste svaret sitt Anonymkode: 44e90...973
Bamseklemmer Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Full kudos og respekt til henne som ikke multidater og logger av tinder... Det må nok være superpositivt at hun bare konsentrerer seg om deg TS? Du burde øyeblikkelig vist samme respekt og gjordt det samme. Hun ble sikkert lei av alle beilere, eller at hun sier det bare for å beroligge deg med at hun bare ha deg... Men se opp hvis hun bruker fake snapkonto, det finnes luremuser som bare vil leke... men det er opp til deg å avsløre...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Ja, det er normalt. Jeg har gjort det mange ganger hvis jeg har funnet tonen med en jeg vil bli kjent med. Hater å chatte med mange samtidig, alle vil møtes i løpet av kort tid, og det er ikke noe jeg vil finne meg i. Anonymkode: bec02...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 tenk positivt da! nå har jo du en enda større sjanse på henne!!! det at hun slettet tinder er jo ikke noe negativt hvis dere fortsatt har like mye kontakt som før Anonymkode: 25d58...c6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå