Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en litt introvert mann. Det betyr ikke at jeg er en usikker einstøing. Kan absolutt være sosial, liker å tilbringe tid med venner, men liker ikke de mest støyende omgivelsene med masse bråk. Foretrekker roligere omgivelser med gode samtaler. Trenger å være litt alene for å lade batteriene.

Håper å finne en kvinne som er litt lik meg på dette punktet, men det er virkelig ikke lett! Virker som de fleste kvinner jeg treffer er hypersosiale ekstroverter.

Hvor kan man finne litt introverte kvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nala79 skrev (18 minutter siden):

Her

Så bra, da er det jo håp!

AnonymBruker
Skrevet

Her :) 

Anonymkode: a4675...7e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner meg hjemme, på jobb, i skogen, tinder eller hos gode venninner. Jeg treffer og bare hyperekstroverte menn, tror dessverre jeg ser veldig ekstrovert ut selv. 

Anonymkode: 21a60...02c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du finner meg hjemme, på jobb, i skogen, tinder eller hos gode venninner. Jeg treffer og bare hyperekstroverte menn, tror dessverre jeg ser veldig ekstrovert ut selv. 

Det er litt mitt problem også, mange oppfatter meg som ekstrovert uten at jeg aner hvorfor. Sannheten er en helt annen.

• Liker 1
Skrevet

Hvor finner man ikke introverte kvinner? Det er jo 90% av norges befolkning under ett. 

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Overalt, men det er vel kanskje ikke de man leter etter på byen. Prøv gjennom felles venner, felles interesser?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Overalt, men det er vel kanskje ikke de man leter etter på byen. Prøv gjennom felles venner, felles interesser?

Vi introverte kan like byen og en god drink vi også ;) selv om du finner meg helt i hjørnet av utestedet 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Hapa said:

Det er litt mitt problem også, mange oppfatter meg som ekstrovert uten at jeg aner hvorfor. Sannheten er en helt annen.

Kanskje mange har en stereotypi hvor de tenker at introverte ser nerdete og alvorlige ut

• Liker 1
Skrevet

Her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi introverte kan like byen og en god drink vi også ;) selv om du finner meg helt i hjørnet av utestedet 

Ja, samme her. Kanskje det som er problemet, vi introverte sitter i hver våre hjørner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hapa said:

Ja, samme her. Kanskje det som er problemet, vi introverte sitter i hver våre hjørner.

Ja, det gjør vi. Og hvis én våger seg ut fra hjørnet sitt og beveger seg mot noen i det andre hjørnet, så går denne inn i freeze-modus eller flykter.

Anonymkode: 26bbe...a6f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det gjør vi. Og hvis én våger seg ut fra hjørnet sitt og beveger seg mot noen i det andre hjørnet, så går denne inn i freeze-modus eller flykter.

Hehe! Jeg er ikke fullt så folkesky, men skjønner godt hva du mener. Vi bruker litt lengre tid på å åpne opp og bli kjent.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå snakker du om sjenerte folk, ikke introverte.

Anonymkode: db884...4b9

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt alle mine kjærester gjennom andre, i jobbsituasjon, felles hobby osv. Er ikke singel nå, men hadde jeg vært det ville jeg ikke fått på bråkete barer, vært på Tinder (virker som et kjøttmarked) eller andre datingapper. 

Anonymkode: e76cf...eb5

AnonymBruker
Skrevet

Hvor som helst tenker jeg. Jeg er introvert, men det betyr ikke at jeg aldri er sosial eller ute på byen. Sitter heller ikke i et hjørne når jeg er på byen, er gjerne på dansegulvet. Så det er jo vanskelig å vite om noen er introvert før man blir kjent. Når jeg er sosial, så er jeg sosial liksom. Men jeg trenger mye alenetid og trives godt hjemme :) Så slår jeg ut håret i ny og ne (savner faktisk veldig det å være sosial og ta en skikkelig fest nå i disse koronatider). 

Anonymkode: f1ba5...080

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er vel at damer flest ønsker en utadvendt mann, enten de er introverte eller ekstroverte selv.. Det samme med at damer med psykiske vansker ikke vil ha en annen med psykiske vansker. De vil alltid ha noe bedre enn seg selv.

Anonymkode: 4f111...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...