Hapa Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Jeg er en litt introvert mann. Det betyr ikke at jeg er en usikker einstøing. Kan absolutt være sosial, liker å tilbringe tid med venner, men liker ikke de mest støyende omgivelsene med masse bråk. Foretrekker roligere omgivelser med gode samtaler. Trenger å være litt alene for å lade batteriene. Håper å finne en kvinne som er litt lik meg på dette punktet, men det er virkelig ikke lett! Virker som de fleste kvinner jeg treffer er hypersosiale ekstroverter. Hvor kan man finne litt introverte kvinner?
Hapa Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2021 Nala79 skrev (18 minutter siden): Her Så bra, da er det jo håp!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Du finner meg hjemme, på jobb, i skogen, tinder eller hos gode venninner. Jeg treffer og bare hyperekstroverte menn, tror dessverre jeg ser veldig ekstrovert ut selv. Anonymkode: 21a60...02c 5
Hapa Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du finner meg hjemme, på jobb, i skogen, tinder eller hos gode venninner. Jeg treffer og bare hyperekstroverte menn, tror dessverre jeg ser veldig ekstrovert ut selv. Anonymkode: 21a60...02c Det er litt mitt problem også, mange oppfatter meg som ekstrovert uten at jeg aner hvorfor. Sannheten er en helt annen. 1
Teethgrinding Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 Hvor finner man ikke introverte kvinner? Det er jo 90% av norges befolkning under ett. 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 Overalt, men det er vel kanskje ikke de man leter etter på byen. Prøv gjennom felles venner, felles interesser?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 4 minutter siden, Anonymus Notarius said: Overalt, men det er vel kanskje ikke de man leter etter på byen. Prøv gjennom felles venner, felles interesser? Vi introverte kan like byen og en god drink vi også selv om du finner meg helt i hjørnet av utestedet Anonymkode: 21a60...02c 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #11 Skrevet 6. januar 2021 9 minutter siden, Hapa said: Det er litt mitt problem også, mange oppfatter meg som ekstrovert uten at jeg aner hvorfor. Sannheten er en helt annen. Kanskje mange har en stereotypi hvor de tenker at introverte ser nerdete og alvorlige ut Anonymkode: 21a60...02c 1
Hapa Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi introverte kan like byen og en god drink vi også selv om du finner meg helt i hjørnet av utestedet Anonymkode: 21a60...02c Ja, samme her. Kanskje det som er problemet, vi introverte sitter i hver våre hjørner. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #15 Skrevet 6. januar 2021 1 minutt siden, Hapa said: Ja, samme her. Kanskje det som er problemet, vi introverte sitter i hver våre hjørner. Ja, det gjør vi. Og hvis én våger seg ut fra hjørnet sitt og beveger seg mot noen i det andre hjørnet, så går denne inn i freeze-modus eller flykter. Anonymkode: 26bbe...a6f 1
Hapa Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #16 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det gjør vi. Og hvis én våger seg ut fra hjørnet sitt og beveger seg mot noen i det andre hjørnet, så går denne inn i freeze-modus eller flykter. Anonymkode: 26bbe...a6f Hehe! Jeg er ikke fullt så folkesky, men skjønner godt hva du mener. Vi bruker litt lengre tid på å åpne opp og bli kjent.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #17 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det gjør vi. Og hvis én våger seg ut fra hjørnet sitt og beveger seg mot noen i det andre hjørnet, så går denne inn i freeze-modus eller flykter. Anonymkode: 26bbe...a6f Nå snakker du om sjenerte folk, ikke introverte. Anonymkode: db884...4b9 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #18 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har møtt alle mine kjærester gjennom andre, i jobbsituasjon, felles hobby osv. Er ikke singel nå, men hadde jeg vært det ville jeg ikke fått på bråkete barer, vært på Tinder (virker som et kjøttmarked) eller andre datingapper. Anonymkode: e76cf...eb5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #19 Skrevet 6. januar 2021 Hvor som helst tenker jeg. Jeg er introvert, men det betyr ikke at jeg aldri er sosial eller ute på byen. Sitter heller ikke i et hjørne når jeg er på byen, er gjerne på dansegulvet. Så det er jo vanskelig å vite om noen er introvert før man blir kjent. Når jeg er sosial, så er jeg sosial liksom. Men jeg trenger mye alenetid og trives godt hjemme Så slår jeg ut håret i ny og ne (savner faktisk veldig det å være sosial og ta en skikkelig fest nå i disse koronatider). Anonymkode: f1ba5...080 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #20 Skrevet 6. januar 2021 Problemet er vel at damer flest ønsker en utadvendt mann, enten de er introverte eller ekstroverte selv.. Det samme med at damer med psykiske vansker ikke vil ha en annen med psykiske vansker. De vil alltid ha noe bedre enn seg selv. Anonymkode: 4f111...16e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå