Gå til innhold

Reise eller sosiale kontakter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser stadig flere folk skrive at de er lei av å måtte begrense det sosiale livet, men fint gir avkall på reising. Jeg for min del, hvis jeg måtte velge mellom reising og sosial kontakt, hadde valgt reisene glatt. De mange tiltakene folk fortviler over, som få eller ingen besøk i hjemmet, begrenset antall kontakter pr uke, klemming av venner osv er ting jeg lett hadde valgt bort om jeg fikk reise. Er ikke ti sosiale kontakter i uken dessuten ganske mye? Jeg har ofret noe av det viktigste i mitt liv i snart et år nå. Er jeg veldig rar som ville rangert reise foran det meste av det andre vi gir avkall på, dersom jeg hadde noe valg? 

Ingen klemming utenfor husstanden vs ingen reise?
Ingen besøk hjemme vs ingen reise?
Ingen fest vs ingen reise?
Ingen alkohol vs ingen reise?

Jeg ville valgt reise foran alt sammen 😄

Jeg vet at dette blir rent hypotetisk, og er ikke ute etter enda en debatt om tiltak. Men lurer på hvordan dere tenker rundt hvilke av disse tingene som betyr mest i deres liv?

Anonymkode: 017f2...d4d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Reising betyr så mye for meg. De eneste personene jeg «henger» med uansett er samboer og mamma liksom. Folk klager på at de ikke får ha besøk, jeg hater å ha besøk og har ikke hatt det på over et år uansett.

Ser vel mørkt ut for utenlandsreiser denne sommeren også😩 Når det blir lov til å reise igjen, skal vi ha en kjempeferie med besøk av mange nye land! (Fordelen nå er jo at man får spart en del penger).

Anonymkode: d7f7f...cb5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...