AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Hei, dere Jeg har lenge slitet psykisk og har en alvorlig psykisk lidelse. Jeg fikk denne da jeg var rundt 24 år gammel, i tross for dette klarte jeg etterhvert å ta en bachelorgrad. Jeg har vært uten jobb i et år, med tanke på at det ikke er noen ledige stillinger hvor jeg bor hen. Har heller ikke mulighet for å flytte på meg dessverre. Jeg går nå på aap og har gjort det i ca et år. Jeg har vært på ulike tiltak hos Nav, men har ikke klart å gjennomføre disse. Nå skal jeg på noe som heter jobbspesialisten og lurte på om dere kjenner til dette? Jeg har mye i gjeld pga maniene jeg har hatt og AAP strekker dessverre ikke til. Jeg vet ikke om uføretrygd bør bli aktuelt? Jeg vet ikke om dette var riktig sted å legge det inn, jeg får bare beklage på forhånd. Anonymkode: 0b454...6f7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Har erfaring med jobbspesialist og er veldig fornøyd. Beste tiltaket jeg har vært på gjennom NAV. Du får bare spørre om det er noe mer du lurer på. Om uføretrygd er aktuelt for deg vil vel NAV og din fastlege avgjøre sammen, det vanligste er dog at man går på AAP i 3 år (maks tid) før man eventuelt søker ufør. Er i alle fall det jeg har fått beskjed om fra min veileder. Anonymkode: 5fb83...0fd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, dere Jeg har lenge slitet psykisk og har en alvorlig psykisk lidelse. Jeg fikk denne da jeg var rundt 24 år gammel, i tross for dette klarte jeg etterhvert å ta en bachelorgrad. Jeg har vært uten jobb i et år, med tanke på at det ikke er noen ledige stillinger hvor jeg bor hen. Har heller ikke mulighet for å flytte på meg dessverre. Jeg går nå på aap og har gjort det i ca et år. Jeg har vært på ulike tiltak hos Nav, men har ikke klart å gjennomføre disse. Nå skal jeg på noe som heter jobbspesialisten og lurte på om dere kjenner til dette? Jeg har mye i gjeld pga maniene jeg har hatt og AAP strekker dessverre ikke til. Jeg vet ikke om uføretrygd bør bli aktuelt? Jeg vet ikke om dette var riktig sted å legge det inn, jeg får bare beklage på forhånd. Anonymkode: 0b454...6f7 Uføretrygd er det nav som åpner opp for når de evt mener tiden er inne for det og ikke noe du selv kan vurdere Anonymkode: fb12b...9f6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Kanskje få økonomisk verge som kan hjelpe deg? Anonymkode: 8ac3b...f0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå