Gå til innhold

Hvorfor tar hun avstand?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei som jeg kjenner som liker jenter, noe jeg også gjør. Vi kjenner hverandre godt. Hun lurte på om jeg kan være med å flytte til Bergen en noe som er ganske langt unna. Dette er et år siden. Jeg sa at jeg har mine ting her enn så lenge slik som skole. Men da sa hun at det kan jeg ta der borte også. Men jeg ble igjen her. Nå er jeg på tanken med å flytte og vi har hatt god dialog hele veien helt til nå. Jeg sa at jeg har søkt jobber osv. Og hadde en liten samtale. Nå er alt helt stille. Jeg har prøvd å kontakte henne uten hell. Men det er ikke bare pga henne jeg flytter. Jeg skal ta en utdanning der til høsten som jeg hadde bestemt meg fra før av. 

Det var en periode hun virket interessert i meg, men når ting begynner å nærme seg til noe mer så rygger hun litt unna. Jeg skjønner ikke helt greia. Hvorfor virke interessert for og så vende seg unna?

Anonymkode: e3b4c...b3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å være interessert, for så å gå 1 år uten at det har skjedd noe, er ikke å vende seg unna slik du presenterer det. Folk gidder ikke vente så lenge. Hun har sitt liv der og er ikke nødvendigvis interessert i noe annet enn bekjentskap lengre. Kan være kontakten tar seg opp som venner eller noe annet når du først er der, men å kanskje komme inn på utdanning til høsten er lenge til altså. 

Anonymkode: 8fcd1...623

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å være interessert, for så å gå 1 år uten at det har skjedd noe, er ikke å vende seg unna slik du presenterer det. Folk gidder ikke vente så lenge. Hun har sitt liv der og er ikke nødvendigvis interessert i noe annet enn bekjentskap lengre. Kan være kontakten tar seg opp som venner eller noe annet når du først er der, men å kanskje komme inn på utdanning til høsten er lenge til altså. 

Anonymkode: 8fcd1...623

Vi har vært venner i 4 år. Og har ikke hatt noe intensjon om å holde på. Vi har egentlig vært gode venner hele veien. Og vært av og på med interesse. Interessen har vært mest når vi har møttest og noen mnd etter, men avstanden er stor. Men når vi først møtes, så har vi kjempe god kjemi. Vi har aldri hatt noe intensjon om at noe mer skal skje, men jeg er for å prøve og føler meg klar for det. Og hun har vist interesse i perioder. 

Vi har snakket med hverandre så og si hver dag i 4 år, men noen perioder er mer stille. Slik som nå. Slik har det alltid vært på denne tiden av året. Jeg ser jeg kanskje har vært utydelig her

TS

Anonymkode: e3b4c...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...