Gå til innhold

Utro menn på NP. Si ifra?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som har hengt litt på Nakenprat - hun var veldig pinlig berørt når hun fortalte meg dette. Grunnen til at hun fortalte det, var fordi hun hadde kommet i snakk med en hyggelig fyr for treff. Hun fikk navnet hans, snap og alt - søkte han opp på Facebook, der hun så at jeg var venn med han. Han har i tillegg samboer, som jeg da kjenner, på 6. året. Og samboeren vet selvfølgelig ikke at denne mannen er på Nakenprat og avtaler å treffe folk med full diskresjon 🙄

Venninnen min skal selvsagt ikke treffe han likevel, men hun ville si ifra til meg - i og med han er utro. Jeg er ikke veldig god venn med samboeren hans, men kjenner henne ganske godt. 

Hadde dere sagt ifra eller bare latt det gå? 

Anonymkode: 871c3...1e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare sjekk ut at de ikke har åpent forhold da er det jo helt greit.

Har hørt det florerer med menn og sikkert kvinner som er ute etter noe på si. Burde bare spille med til en finner ut hvem de er og så slå tilbake... eneste som hjelper for de intetanende partnerne deres 🤮

Endret av Bente1234
  • Liker 4
Skrevet

Hadde ikke sagt noe.

Hadde heller ikke sagt noe om det var ei dame som var utro,

AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Har hørt det florerer med menn og sikkert kvinner som er ute etter noe på si. Burde bare spille med til en finner ut hvem de er og så slå tilbake... eneste som hjelper for de intetanende partnerne deres 🤮

Ja, for all del - Nakenprat er sikkert fint for enslige og par som vil utforske og sånn. Men ekkelt med tanke på uvitende partnere. Venninna mi ville sende skjermbilde til samboeren hans, så får se om hun gjør det 💁‍♀️

Ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (Akkurat nå):

Hadde ikke sagt noe.

Hadde heller ikke sagt noe om det var ei dame som var utro,

Hvorfor ikke? Dumt å kanskje ødelegge et forhold ved å fortelle sånt, når det ikke har vært fysisk enda? 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, for all del - Nakenprat er sikkert fint for enslige og par som vil utforske og sånn. Men ekkelt med tanke på uvitende partnere. Venninna mi ville sende skjermbilde til samboeren hans, så får se om hun gjør det 💁‍♀️

Ts

Ja gjør d men forsikre seg om at de ikke har åpent forhold det hadde jeg spurt om først. Vi er så flinke på å godta alt i Norge og ikke sette ned foten..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ei venninne som har hengt litt på Nakenprat - hun var veldig pinlig berørt når hun fortalte meg dette. Grunnen til at hun fortalte det, var fordi hun hadde kommet i snakk med en hyggelig fyr for treff. Hun fikk navnet hans, snap og alt - søkte han opp på Facebook, der hun så at jeg var venn med han. Han har i tillegg samboer, som jeg da kjenner, på 6. året. Og samboeren vet selvfølgelig ikke at denne mannen er på Nakenprat og avtaler å treffe folk med full diskresjon 🙄

Venninnen min skal selvsagt ikke treffe han likevel, men hun ville si ifra til meg - i og med han er utro. Jeg er ikke veldig god venn med samboeren hans, men kjenner henne ganske godt. 

Hadde dere sagt ifra eller bare latt det gå? 

Fortell det. Hadde villet vite om det hadde det vært min ektemann som var på nakenprat.

Anonymkode: 993a7...e9c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det kunne godt vært min samboer. Jeg synes bare det er spennende at han treffer andre, vi har et åpent forhold. Kanskje det er flere som har det sånn? 

Anonymkode: bb68d...48a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det kunne godt vært min samboer. Jeg synes bare det er spennende at han treffer andre, vi har et åpent forhold. Kanskje det er flere som har det sånn? 

Anonymkode: bb68d...48a

Ja, for all del, men om det er åpent er det jo ikke noe problem å fortelle dama? 💁‍♀️

Ts

• Liker 5
Skrevet

Hadde lett fortalt det. Har de et åpent forhold så har ingen skader skjedd. 

Går han bak ryggen hennes så er det ikke bare brudd på tillit som er den verste - men eventuelle kjønnssykdommer som kan bli påført hos partner. 

• Liker 4
Skrevet

Argumentet for å si noe om slikt til partnere er : JEG ville ihvertfall ha visst. 

Og at de ville følt seg dumme og kanskje sviktet om ingen så fra. Men til det er å si at du kan ikke på noen måte pålegge folk å si fra om sånt. Det er ingen som vet hva som skjer i et parforhold, og det er ingens sak å "gjøre noe med" ting heller. 

Så nei, det er ikke greit å si fra. Tror det er mye ønske om drama bak noen som vil være "snille" og si fra også. La privatlivet til folk være i fred. 

• Liker 1
Skrevet

Slutt med de derre sladregreiene. Andres liv er ikke din sak, selv om du blir opprørt over ting du ser eller hører om. Fei for egen dør og la andres være i fred.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er en uting å skulle drive og skjerme og beskytte utro faenskap! Avslør dem, så kanskje de lærer. De fortjener ikke å få beholde forholdet sitt når de holder på sånn.

Hvorfor er det så mange i slike tråder som sier "NEI, ikke si noe!" og som vil beskytte og ikke avsløre folk som driver på med sånt uærlig svineri??

Anonymkode: da6a2...8cc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt det til samboeren hans uten å nøle. Om hun allerede vet det, er det ikke e problem. Om hun enda ikke vet det og ikke aksepterer denslags, sparer dere henne for å kaste bort flere år på noen som fører henne bak lyset. 

Anonymkode: dfaf6...916

• Liker 3
Skrevet

Er det noen av dere som tenker på konsekvensene av slik sladring? Ja, jeg er enig i at utroskap er jævlig og at den som er utro burde få svi. 

Men husk at det muligens er flere parter som kan få «svi». Jeg snakker da om eventuelle barn som bare er uskyldige små. 

Tenk på dette før dere eventuelt tyster. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts

For noe tull, selvsagt skal man ikke blande seg borti andre menneskers forhold.

Og du vet ikke at han har vært utro. Ei heller vet dere om han har «lov» til å være utro.

Anonymkode: d9900...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (12 timer siden):

Argumentet for å si noe om slikt til partnere er : JEG ville ihvertfall ha visst. 

Og at de ville følt seg dumme og kanskje sviktet om ingen så fra. Men til det er å si at du kan ikke på noen måte pålegge folk å si fra om sånt. Det er ingen som vet hva som skjer i et parforhold, og det er ingens sak å "gjøre noe med" ting heller. 

Så nei, det er ikke greit å si fra. Tror det er mye ønske om drama bak noen som vil være "snille" og si fra også. La privatlivet til folk være i fred. 

Man trenger vel ikke ønske drama selv om man vil si i fra? Skjønner ikke det der. 

Ja, jeg hadde ønsket å vite hvis partner gjorde noe sånt bak min rygg. Jeg ønsker jo å vite om jeg kan stole på personen jeg er sammen med. Men ja, så klart er det sikkert ikke alle som ville visst. Så det er et vanskelig tema. Og sikkert ingen rette svar. Det blir et typisk dilemma hvor man bare må ta en valg. 

Anonymkode: 6d278...d2e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har oppdaget mange kvinner som er i forhold, som søker etter menn på forskjellige apper og sider. Men jeg har ikke hjerte til å avsløre dem, selv om de har vært mine værste fiender. Utroskap er best hvis man oppdager det selv, ikke fra noen halvkjente som tror de er gode feer og får takk for hjelpa. Du blir mest sannsynlig hatet for at du blander deg inn, det er iallefall slik jeg følte det da jeg ble bedratt... Mennesker som har vært eller tenker på å være, bør få muligheten til å innrømme det selv til den det gjelder.

Skal du være et godt medmenneske bør du heller hinte enn å si noe som du tror er sant, men husk også at du bare er en tredjepart. Og hva om han typen der tar hevnaksjon, har du tenkt på det? ...jeg har nok tenkt meg to ganger om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det forholdet er jo allerede ødelagt. Gjør ingenting å knuse det totalt. La henne velge selv hva hun vil gjøre med informasjonen. 

De som sier at det ikke er din sak er utro selv. Min/din sak eller ei, dette er informasjon. Er ikke sladring, selv psykologer anbefaler det pga kjønnssykdommer. Folk tåler å høre sannheten. Fortell det, men du/dere må ha bevis. 

Anonymkode: 01284...3c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har lært etter flere år i utelivsbransjen, og nå på NP, er at det fleste er tilbøyelige til å være utro. De fleste gjør det om de har muligheten. Jeg bor på et lite sted og har allerede idientitet på 14 menn som vil møtes for sex samtidig som dee er i forhold. Jeg trenger ikkje si mitt eget navn engang.

Jeg gidder ikke legge meg opp i slikt rot verken seksuelt ellers som varsler. De får holde ekteskapet hellig til han møter neste jente på NP.

Anonymkode: a4827...9d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...