AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Del Skrevet 6. januar 2021 Har et barn på 3 år som sover inne på madrass i barnehage. Er det noen som har forslag til et godt pledd til å bruke inne som det er litt god størrelse på? Usikker på om vi skal kjøpe ull eller fleece.. Anonymkode: 98abb...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg ville kjøpt ett godt og mykt ullpledd. Anonymkode: 60251...2eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Del Skrevet 6. januar 2021 Fleece er forferdelig. Tror jeg selv ville kjøpt bomull, men ull kan også fungere Anonymkode: b54f7...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 6. januar 2021 #4 Del Skrevet 6. januar 2021 Ullfleece er mykt, lett, varmt og godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Del Skrevet 6. januar 2021 Innendørs tenker jeg at det ikke spiller noen rolle. Anonymkode: 244f8...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har et barn på 3 år som sover inne på madrass i barnehage. Er det noen som har forslag til et godt pledd til å bruke inne som det er litt god størrelse på? Usikker på om vi skal kjøpe ull eller fleece.. Anonymkode: 98abb...443 Så heldige de er som får sove inne ❤️ Ville sendt med et mykt ullpledd😊😊 Anonymkode: e8e00...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Del Skrevet 6. januar 2021 Min sønn bruker bare vanlig dyne. Anonymkode: 0ba30...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå