AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Skjønner det ikke. Det funker, og det er utbredt nok til at de bør tjene penger på det. Anonymkode: 2b663...f1a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Flash er et eksternt kjøremiljø man installerer for å gi webbrowsere mer funksjonalitet. Da flash kom kunne ikke browsere kjøre video eller spill etc, da var flash nødvendig. Men i dag har browsere innebygd støtte for slike ting (vha javascript og html5). Flash er og tregt, har tekniske begrensninger og mange sikkerhetshull. Anonymkode: 3f54c...b5b 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Flash er et eksternt kjøremiljø man installerer for å gi webbrowsere mer funksjonalitet. Da flash kom kunne ikke browsere kjøre video eller spill etc, da var flash nødvendig. Men i dag har browsere innebygd støtte for slike ting (vha javascript og html5). Flash er og tregt, har tekniske begrensninger og mange sikkerhetshull. Anonymkode: 3f54c...b5b Takk for godt svar! Jeg savner dette mest i forbindelse med at jeg har brukt Roomsketcher mye. Nå har de lagt ned versjonen de hadde i webbrowser pga. utfasing av Flash, og gått over til en app. Appen er helt ubrukelig og jeg står nå uten planleggingsverktøy Hvis noen kjenner til gode alternativer, vil jeg gjerne ha tips. Ts Anonymkode: 2b663...f1a
SJW Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Skjønner det ikke. Det funker, og det er utbredt nok til at de bør tjene penger på det. Anonymkode: 2b663...f1a Wow... Hva med å google litt selv, siden du greier å lage konto her?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 SJW skrev (1 time siden): Wow... Hva med å google litt selv, siden du greier å lage konto her? Oi, så tøff du er! 🙌 Ny på forumet og greier. Anonymkode: 2b663...f1a 4
SJW Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, så tøff du er! 🙌 Ny på forumet og greier. Anonymkode: 2b663...f1a Enda tøffere du da, som slenger dritt fra AB 😉
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, så tøff du er! 🙌 Ny på forumet og greier. Anonymkode: 2b663...f1a Nytt brukernavn, mener du. Anonymkode: 1f2ad...599 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 SJW skrev (5 timer siden): Wow... Hva med å google litt selv, siden du greier å lage konto her? åååå så stolt over å ha klart å lage konto. Søte deg det er ikke ett godt mål på å få til ting. Anonymkode: 9529f...a28 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå