AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Merker dere noen konsekvenser om dere legger dere for snart etter å ha spist? Om dere spiser et større måltid som middag? Har det innvirkning på søvnkvaliteten selv om man ikke ligger våken? Hva er grei tid mellom mat og leggetid? Anonymkode: 06cc3...063
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Jeg må ofte opp og tisse i løpet av natta hvis jeg ikke får nok tid mellom siste inntak av væske (som det også er i mat). Men det holder med et par timer. Kanskje ikke det engang, når jeg tenker meg om. Ideelt spiser jeg middag 17-18, pusser tenner 20, og legger meg 23, men Jeg har somlet veldig med middagen i det siste, og det har vært nok med tannpuss og munnskyll, og tisse som det siste jeg gjør før jeg legger meg. Sover som en stein, og våkner opplagt. Anonymkode: 46724...bfd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Har aldri merket noen problemer med dette. Jeg kan spise en hel middagsporsjon på sengekanten og sovne noen minutter etterpå. Anonymkode: 8dcb7...b36
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Spiser aldri etter klokka 16. Om natta skal kroppen hvile. Anonymkode: 2585b...3f0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Har aldri hatt problemer med det. Kan spise middag, så legge meg. Men må ha mat i løpet av siste 2 timene før jeg legger meg, ellers sover jeg urolig. Anonymkode: d7b77...ed9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Nja, slutter vanligvis å spise ca 18, men blir jeg sulten spiser jeg litt senest 20. Merker jeg sover bedre da enn om jeg spiser rett før jeg legger meg, men er ikke en enorm forskjell for meg. Anonymkode: 39055...684
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Får helt syke drømmer om jeg spiser et skikkelig måltid rett før sengetid. Utrolig gøy. Ellers er det ingen forskjell på kvaliteten Anonymkode: f1dc8...dd9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå