AnAngel Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Lurer på om det er mulig å begynne et nytt spill på Ipad som jeg allerede har installert. Eks. HomeScape, jeg har kommet så langt i spillet at jeg ikke vil slette det og starte på nytt 😄 Men får litt lyst til å spille fra begynnelsen på flere spill, uten å slette de gamle. Prøvde familiedeling for å kunne ha to kontoer, men det gikk ikke gitt. Fikk opp at du er allerede organisator på denne gruppen. Jeg brukte da to ulike mailadresser på kontoene, men begge står jo i mitt navn. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til?
mr. Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Vet ikke hvordan du kan gå rundt problemet men jeg tror at på ipad (og andre eple produkter) mann kan ikke ha 2 kontoer. Hele Eple produkt linje er laget med tanke 1 produkt = 1 konto. 1
SJW Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Dette er selve grunnen til at iPad aldri kommer til å erstatte MacBooken min. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 mr. skrev (6 timer siden): Vet ikke hvordan du kan gå rundt problemet men jeg tror at på ipad (og andre eple produkter) mann kan ikke ha 2 kontoer. Hele Eple produkt linje er laget med tanke 1 produkt = 1 konto. Gjelder kun telefoner og ipad. Anonymkode: cd0c3...1ea
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Du oppretter en konto til i game center, så kan du begynne på nytt med den nye brukeren. Anonymkode: e7e97...06c 1
AnAngel Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du oppretter en konto til i game center, så kan du begynne på nytt med den nye brukeren. Anonymkode: e7e97...06c Åh, okey, takk skal du ha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå