AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Hei! Hva blir reglene etter den 18? Blir det igjen max 5 stk på besøk? Spør fordi mamma har lyst å innvitere til familiesammenkomst med 15 stk da, og jeg syntes det er på bærtur.. (ikke i oslo, veldig lave smittetall her, - men fortsatt)... Når jeg sier "Det er jo imot annbefalinger og vi burde jo forholde oss til de" så blir jeg kallt hysterisk. Anonymkode: 6bda3...c9f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Det vet vi ikke enda. Men invitere til 15 stk er uansett ikke innafor midt i en pandemi Anonymkode: 81007...763 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det vet vi ikke enda. Men invitere til 15 stk er uansett ikke innafor midt i en pandemi Anonymkode: 81007...763 Takk! Ja iknow, men hva hadde du svart for å ikke lage dårlig stemning? Har foreslått å møtes ute, men de vil spise middag osv og blir sure når jeg sier nei og at jeg ikke kommer om det er mer enn 5 Anonymkode: 6bda3...c9f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Noen råd til hva jeg kan svare? Syntes dere også det er for mye å være samlet 10-15 stk nå i denne tiden? Anonymkode: 6bda3...c9f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen råd til hva jeg kan svare? Syntes dere også det er for mye å være samlet 10-15 stk nå i denne tiden? Anonymkode: 6bda3...c9f Det er for mye ja. Du får si at du synes det er uansvarlig og helt feil og at du ikke vil delta. Anonymkode: cd9b9...a2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå